https://www.idsbk.sk/oznamy/1lkqn001li51d/
Dvojmesacna kompletna výluka v Senci vybavena zopar vetami. Kratkodobo neobsluhovana žel. Stanica, tak vyuzite zastávky o 2 km ďalej
Co to po nadvaznostiach... obchadzkove trasy rozbiju úplne všetky nadväznosti. Ani sa neuvádza, že sa prehodia trasy v prípade niektorých liniek- najprv sa vykona trasa na AS, potom na žel. st., kde už nestihnú vlaky.
Dvojmesacna kompletna výluka v Senci vybavena zopar vetami. Kratkodobo neobsluhovana žel. Stanica, tak vyuzite zastávky o 2 km ďalej

Co to po nadvaznostiach... obchadzkove trasy rozbiju úplne všetky nadväznosti. Ani sa neuvádza, že sa prehodia trasy v prípade niektorých liniek- najprv sa vykona trasa na AS, potom na žel. st., kde už nestihnú vlaky.
B K
Postupne chcú nasadiť nové verzie softu a takmer všetko bude so servisným poplatkom.
Absolútne si neviem predstaviť reálne vyberanie tohto poplatku. Sto rokov učili ľudí, nech si kúpia lístok v pokladni, potom keď ich začali redukovať, tak nech si kúpia vo vlaku. Teraz sa úderom polnoci zmení celá zvyklosť.
Konfliktov bude neuveriteľne veľa. Kvantá ľudí sa vozia od nudy (lebo je to bezplatné) a teraz bum 6 € (2 €).
Asi vedia, prečo zrušili revízorov.