Reply on: 810zssk #252207:
https://www.zssk.sk/najvyhodnejsie-cestovne/Tie príklady na stránke vôbec nedávajú zmysel. Tak spiatočný lístok sú dve cesty (hoci je to stále jeden lístok), ale traťový mesačný cestovný lístok je už iba jedna cesta?
Nemala by byť tou sprostou logikou na traťový mesačný zakúpený na stanici prirážka aspoň 60€? Veď každý deň platnosti sa môžeš odviešt tam a späť teda je to 30 ciest tam a 30 ciest späť.
A čo skupinový lístok? 4 osoby, spiatočný lístok. Sú to dve cesty alebo osem ciest? A prečo ak je to „osem ciest“ má byť poplatok 8€ pri nákupe na stanici napriek tomu že je to stále jeden lístok? Lebo tetuša sa bude musieť tri krát zhlboka nadýchnuť kým nájde kde v menu je?
Náklady na spracovanie a vydanie lístka, tlač, správu predajných systémov, technickú podporu a náklady na zamestnanca, ktorý lístok vydáva na ktoré sa odvolávajú sú predsa rovnaké bez ohladu na to aký lístok sa spracuje, vydá, vytlačí…
B K
Postupne chcú nasadiť nové verzie softu a takmer všetko bude so servisným poplatkom.
Absolútne si neviem predstaviť reálne vyberanie tohto poplatku. Sto rokov učili ľudí, nech si kúpia lístok v pokladni, potom keď ich začali redukovať, tak nech si kúpia vo vlaku. Teraz sa úderom polnoci zmení celá zvyklosť.
Konfliktov bude neuveriteľne veľa. Kvantá ľudí sa vozia od nudy (lebo je to bezplatné) a teraz bum 6 € (2 €).
Asi vedia, prečo zrušili revízorov.