Zabudol som. Najzaujímavejším okamihom bolo zapojenie 7803, ktorá bola spojená tyčou s záložným vozidlom, ktoré pricúvalo z Hlavnej stanice. Súprava vozidiel 7831, 7803 vydržala presne po bránu vozovne Jurajov Dvor, kde sa tyč roztrhla. Vozidlo 7804 prišlo do vozovne vlastnou silou vedené pracovníkom pojazdnej dielne. Zaujímavým momentom nakolajovania bolo použitie zadného voza 7804 na nakolajenie aj napriek prítomnosti nehodového žeriavu. Bomba správa K2 7085 je už hotová.
Spectre
to viete, nasa MHD je trochu zvlastna, a vobec na Slovensku je vsetko trochu inak. U nas nejde to, co by nemalo byt problemom len kvoli ochote pracovnikov, a strukture DPB. Jedna z veci, ktoru napr. nechapem je to, preco sa nase autobusy a trolejbusy posielaju do Zlina, alebo Banskej Bystrice.
V Bratislave mame celkom slusne vybavenie, a nemyslim si, ze by sme to nemali zvladnut, ale ked maju napr. pracovnici ustrednych dielni problemy s prerobenim vozu K2 na vyzbroj TV8, to hovori samo za seba.
Asi jedine mozne riesenie je privatizacia casti DPB - ale nie clovekom, ktory by sa obohatili na ukor nas, ale solidnej zahranicnej firme, ktora konecne zavedie poriadok.
Toto vsak nie je vsetko, a je nad moznosti tohoto fora, aby som to tu podrobne rozpisoval. Ak mate zaujem o diskusiu, mozete ma kontaktovat kedykolvek mailom.
Webmaster