Jaasne ved som to neskor pisal, som si to prestudoval, ale neide mi to do hlavy, mali sme podobnu nehodu v BA ale z tahacom a mozem povedat, ze autobus tam musel ist pomalicky, vzhladom, na to ze prekonava 90 stup, zatacku a bol evidentne viditelna prekazka na telese. Nemozem sice, rozpravat presne o vine, lebo som to nevidel nazivo
Zabudol si na najdôležitejší fakt, ktorý chalani zabudli odfotiť, a to situáciu s dopravnou značkou "Stoj, daj prednosť v jazde!" pre výjazd z parkoviska. Vodič autobusu sa ohliadol len vpravo, na značke "STOP" nezastal a rozbehol sa smerom na Rooseveltovu ul. Vodič električky už nemal šancu ubrzdiť 38 tonový kolos. Podľa záveru zisťovania vodič električky chybu neurobil.
OK. V prípade L3 však hovorím o súčasnom stave od 2.9. T.j., zrýchlenie jazdnej doby na ďaľšom zrekonštruovanom úseku a spustenej preferencii na križovatke s Jantárovou ul. Ďalej bude potrebná úprava chronometráže, ktorá ešte stále počíta s obmedzenou rýchlosťou na Južnej tr. a s CSS na križovatke Slanecká - Nižné Kapustníky. Ďalej sa už nebude pravdepodobne vôbec využívať CSS na križovatke Rovníková - Lubina, vzhľadom k zatvoreniu HM Jednota. Ja si myslím, že sa to dá aj bez Shortyho.
Naviac, na L3 sa údajne plánuje s celodennou výpravou dvojičiek, takže aj rýchlejšia výmena cestujúcich by mohla súčasný ešte viac ovplyvniť.
Inac vratim sa k predcasnemu vylepovaniu CP po reko na juznej triede. Robil som si taky maly prieskum u vodicov ake su reakcie cestujucich. Vacsina si myslela (cestujuci), ze sa jazdi tak ako pred rekonstrukciou a to sa CP vyliepali uz 30.8. Samozrejme vznikali "nervozity" na strane cestujucich, preco meska ten a ten spoj. Vodici museli vysvetlovat, ze to je "jenom jako" a nove CP platia od 2.9.
Tym si DP u mna vysluzil dalsi cierny bod. Ked sa uz tak hrnuli do roboty, tak to mali spravit vo vecernych hodinach z 1.9 na 2.9.
Podla fotiek usudzujem, neprimerana rychlost vodica elektricky, ten autobus uz musel byt v draznom telese, takze bol viditelna prekazka a podla velkosti vykolaje usudzujem rychlost okolo 50km/h. Nechcem byt odporny voci vodicovy elektricky, ale mal by sa modlit aby neprisiel o papiere, lebo evidentne doslo k poruseniu zakona 315.
ako tak pozeram, vodic anakondy asi nepozna zakon 315 a nekolajovaci zakladne bezpecnostne predpisi. Hmm, odkedy sa nakolajuje elektricka pod zo zdvihnutym brkom???
Veď ja s teóriou súhlasím. Radšej 2 min. meškanie ako 1 min. náskok. Ale len šlo o to, že za celý svoj mladý život som ešte nezažil, aby L3 prešla dráhu za 18 minút. Až najbližšie prídem do Košíc a Shorty bude robiť na L3, s veľkou radosťou sa nechám presvedčiť. Lebo ak sa to dá, bolo by to super.
Heeej 5401 na 107cke resp. vnutrozavodnej doprave ? . 6036 som mal "rad" hlavne od priestoru zacinajucich strednych dveri do konca spina - prach - bordel
Kratšie jazdné doby sú vždy menším zlom, ak sa nestíha, než zbytočne nadsadené, pretože:
1) DPMK toleruje odchýlku od CP -2 min.
2) veľká skupina vodičov aj v čase špičky bežne jazdí s týmto náskokom; niektorí dokonca jazdia trvale -2 min. a až jeho prekročenie berú ako náskok...
3) meškanie spoja je oveľa menšie zlo ako náskok
Takže ak podľa Teba bude kóšer na L3 doba jazdy 20 min., ja by som pri nezmenenom pravidle porušovania CP dal radšej tých 18 min., s tým, pokiaľ sa praktizuje -2 min. voči CP, nech platí aj +2 min. voči CP. Predsa len sa meškania vyskytnú skôr v špičke, čo sa dá tolerovať viac, ako náskoky v ostatný čas dňa.
Ja ti len odpoviem toľko,že naposledy ked som mal L3 /cca 1/2roka až rok/solo voz, tak nebol problem urobiť náskok 5min s natrieskaným vozom. A to ešte nebola preferencia na Strojári a nová trať po N.O. Detto bolo teraz cez prázdniny na L7,kde bol jazdný čas 31min. Odchod z OCV o 2 min neskor a príchod na Boženku o 5min skor/na trati 6 CSS z toho 2 preferencie a spolu 18zastávok/. A takto vyzerá potom celá MHD,že skor pridete pešo ako s tram.
BMko
ako tak pozeram, vodic anakondy asi nepozna zakon 315 a nekolajovaci zakladne bezpecnostne predpisi. Hmm, odkedy sa nakolajuje elektricka pod zo zdvihnutym brkom???