Reply on: Vladimír #6370:
OK. V prípade L3 však hovorím o súčasnom stave od 2.9. T.j., zrýchlenie jazdnej doby na ďaľšom zrekonštruovanom úseku a spustenej preferencii na križovatke s Jantárovou ul. Ďalej bude potrebná úprava chronometráže, ktorá ešte stále počíta s obmedzenou rýchlosťou na Južnej tr. a s CSS na križovatke Slanecká - Nižné Kapustníky. Ďalej sa už nebude pravdepodobne vôbec využívať CSS na križovatke Rovníková - Lubina, vzhľadom k zatvoreniu HM Jednota. Ja si myslím, že sa to dá aj bez Shortyho.Naviac, na L3 sa údajne plánuje s celodennou výpravou dvojičiek, takže aj rýchlejšia výmena cestujúcich by mohla súčasný ešte viac ovplyvniť.
Sarko
1) DPMK toleruje odchýlku od CP -2 min.
2) veľká skupina vodičov aj v čase špičky bežne jazdí s týmto náskokom; niektorí dokonca jazdia trvale -2 min. a až jeho prekročenie berú ako náskok...
3) meškanie spoja je oveľa menšie zlo ako náskok
Takže ak podľa Teba bude kóšer na L3 doba jazdy 20 min., ja by som pri nezmenenom pravidle porušovania CP dal radšej tých 18 min., s tým, pokiaľ sa praktizuje -2 min. voči CP, nech platí aj +2 min. voči CP. Predsa len sa meškania vyskytnú skôr v špičke, čo sa dá tolerovať viac, ako náskoky v ostatný čas dňa.