Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #6366:
Veď ja s teóriou súhlasím. Radšej 2 min. meškanie ako 1 min. náskok. Ale len šlo o to, že za celý svoj mladý život som ešte nezažil, aby L3 prešla dráhu za 18 minút. Až najbližšie prídem do Košíc a Shorty bude robiť na L3, s veľkou radosťou sa nechám presvedčiť. Lebo ak sa to dá, bolo by to super.
Reply on: Diggi #6309:
Heeej 5401 na 107cke resp. vnutrozavodnej doprave ? . 6036 som mal "rad" hlavne od priestoru zacinajucich strednych dveri do konca 🙂 spina - prach - bordel
Reply on: S499.1023 #6365:
S prvou vetou suhlasim. K ostatnemu, ano, logicky ano, ale priznam sa, neviem ako to je a ani ma to z mojho pohladu moc nezaujima.
Reply on: Sarko #6366:
Keďže náskoky električiek sú v Košiciach bežným folklórom a drobné meškanie je vždy lepšie ako drobný náskok, jednoznačne plne súhlasím.
Reply on: Vladimír #6354:
Kratšie jazdné doby sú vždy menším zlom, ak sa nestíha, než zbytočne nadsadené, pretože:

1) DPMK toleruje odchýlku od CP -2 min.
2) veľká skupina vodičov aj v čase špičky bežne jazdí s týmto náskokom; niektorí dokonca jazdia trvale -2 min. a až jeho prekročenie berú ako náskok...
3) meškanie spoja je oveľa menšie zlo ako náskok

Takže ak podľa Teba bude kóšer na L3 doba jazdy 20 min., ja by som pri nezmenenom pravidle porušovania CP dal radšej tých 18 min., s tým, pokiaľ sa praktizuje -2 min. voči CP, nech platí aj +2 min. voči CP. Predsa len sa meškania vyskytnú skôr v špičke, čo sa dá tolerovať viac, ako náskoky v ostatný čas dňa.
Reply on: Esicko #6361:
To si tiež žiadny iný dopravca ako ZSSK nemôže dovoliť. Len tak mimochodom, nemali by prípadnú náhradnú dopravu Zločineckej spoločnosti preplatiť ŽSR?
Reply on: Vladimír #6348:
Ja ti len odpoviem toľko,že naposledy ked som mal L3 /cca 1/2roka až rok/solo voz, tak nebol problem urobiť náskok 5min s natrieskaným vozom. A to ešte nebola preferencia na Strojári a nová trať po N.O. Detto bolo teraz cez prázdniny na L7,kde bol jazdný čas 31min. Odchod z OCV o 2 min neskor a príchod na Boženku o 5min skor/na trati 6 CSS z toho 2 preferencie a spolu 18zastávok/. A takto vyzerá potom celá MHD,že skor pridete pešo ako s tram.
Papyr a ostatni. Mam tam preklep! 383 nejde len v sobotu, v ostatne dni ide! Zruseny je 385!
Debil si ty a ten kto dal casy na linke 31. A takych spomalenych liniek je viac.
Reply on: Papyr #6359:
Len si nevyber niektory z vlakov 8711, 8777, 383 lebo tie z Presova nepojdu vobec...
Reply on: Papyr #6359:
Tak to radšej choď busom do SNV alebo PP. Ušetríš si nervy...:-)
Reply on: Esicko #6358:
Takze pri ceste do Prahy v stredu sa zase povozim autobusmi NAD do Kysaku... Keby ta NAD aspon isla priamo z Presova a nebuzerovali ma prestupom v Drienovskej...
Mala by tato stranka zaujem zverejnit aj obmedzenia zeleznicnej dopravy? Aby som to netukal do mobilu nadarmo. Od pondelka zacina obnova kolaje Kysak - Drienovska Nova Ves a tusim ze 12 dni nepretrzite tadial neprejde ani koleso. Niektore vlaky budu zrusene bez nahrady, R 380, 381 odklonom cez Poprad. Mozem to popisat detailne.
LUK, teraz sa velmi prijemne robilo, ked bola narocna vyluka na Kysak a este Ti pod oknom vyhravali pneumaticke zbijacky a dovolenky kolegov nas do tejto pracovnej pohody "privadzali" kazdy den.
Reply on: Esicko #6355:
Tak to vám gratulujem:-)!!!
Reply on: Sarko #6353:
Rekonstrukcia 1.nastupista opat prebieha, do 24.9. dokonca uz tohto roku ma byt stavba odovzdana v dohodnutom rozsahu. Potom bude este prebiehat vyskova a smerova uprava 11.kolaje a potom sa zacne tato kolaj prevadzkovat. Kolaje 13 a 15 (slepe - tzv. nastupiste 1A) sa takto neupravia z dovodu nedostatku penazi (aky to dnes univerzalny dovod na vsetko). Takze po dvoch rokoch si mozno vydychneme.
Reply on: Sarko #6351:
Hmm... 14 minút od Važca po NO so zastavením na každej zastávke mi pripadá pomaly až nereálne.
Mám takú "chorobu z povolania" a takmer vždy pri ceste dopravným prostriedkom MHD kontrolujem jazdné doby. A z nespočetných jázd na trase OC Važec - OC Branisko mi väčšinou vychádza predsa len tých 5 minút (t.j. s dvoma minútami pred Dneperskou).
Osobne by som na L3 videl jazdné časy smerom na stanicu takto: 0-1-2-4-5-7-9-10-11-13-14-15-17-18-20. O vhodnosti jednominútového odstupu medzi Poľskou a Strojárom ma zatiaľ košickí vodiči električiek nepresvedčili 🙂

Pozn.: Samozrejme, všetky diskutované jazdné časy sú v režime "I", t.j. maximálne doby od 7.00 do 19.00 h.
Reply on: Diggi #6352:
V tom sa SAD so ŽSR a ich zastavenou rekonštrukciou 1. nástupištia nezaprú... S tým chodníkom by to bol dobrý nápad, miesta je tam viac ako dosť.
Reply on: Sarko #6351:
Ta vrátnica je roztrieskaná a závory len na parádu...by nebolo od veci tam popri medzi traťou a odstavou plochou urobť chodník ? ?
Reply on: Vladimír #6348:

Ak som dobre rozumel, tak Shorty hovorí o 14 minútach na trase OC Važec - N.O., čo by znamenalo úsporu až 4 minúty. Na trase N.O. - ŽST je jazdná doba 4 min., L3 by to tak mohla zvládať iba za 18 min.

Podľa CP jazda 2 min. medzi zast. Kostol a Dneperská je podľa môjho názoru prehnaná. Rovnako skutočnosti nezodpovedajú 3 min. medzi zast. OC Branisko - VSS križovatka, nakoľko svetelnú križovatku nahradila mimoúrovňová. O úseku medzi zast. Poľská - Hotel Strojár je to bez debaty - 2 minúty sú tu nadsadené. Pridanie ďalšej minúty medzi zastávky Astória - N.O. bolo zbytočné, resp. na úkor pridania minúty v tomto smere sa mohla ubrať minúta medzi zast. N.O. - Senný trh a naopak, v opačnom smere by mohol zostať zachovaný stav s 2 min. medzi zast. Senný trh - N.O. a jednou minútou medzi zast. N.O. - Astória.

L13 má dnes v trase OC Važec - Palackého 13 zastávok a jazdnú dobu 15 min. a L3 má v trase OC Važec - N.O. 12 zastávok so súčasnou dobou jazdy 18 min., čo by šlo skrátiť na 14 min. Kým L13 príde na zastávku Jakabov palác, L3 by už v tom čase mohla prichádzať na Žel. stanicu.

Na záver jeden malý detail, prístup na autobusovú stanicu od Palackého je pre chodcov zakázaný. Zatiaľ sa tento zákaz úplne bežne porušuje, čo sa plánovalo vyriešiť sfunkčnením vrátnice so závorami. Skôr by sa tu mohlo uvažovať o umožnení samostatného prístupu k budove AS. Ale to je už o niečom inom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.