Heeej 5401 na 107cke resp. vnutrozavodnej doprave ? . 6036 som mal "rad" hlavne od priestoru zacinajucich strednych dveri do konca spina - prach - bordel
Kratšie jazdné doby sú vždy menším zlom, ak sa nestíha, než zbytočne nadsadené, pretože:
1) DPMK toleruje odchýlku od CP -2 min.
2) veľká skupina vodičov aj v čase špičky bežne jazdí s týmto náskokom; niektorí dokonca jazdia trvale -2 min. a až jeho prekročenie berú ako náskok...
3) meškanie spoja je oveľa menšie zlo ako náskok
Takže ak podľa Teba bude kóšer na L3 doba jazdy 20 min., ja by som pri nezmenenom pravidle porušovania CP dal radšej tých 18 min., s tým, pokiaľ sa praktizuje -2 min. voči CP, nech platí aj +2 min. voči CP. Predsa len sa meškania vyskytnú skôr v špičke, čo sa dá tolerovať viac, ako náskoky v ostatný čas dňa.
Ja ti len odpoviem toľko,že naposledy ked som mal L3 /cca 1/2roka až rok/solo voz, tak nebol problem urobiť náskok 5min s natrieskaným vozom. A to ešte nebola preferencia na Strojári a nová trať po N.O. Detto bolo teraz cez prázdniny na L7,kde bol jazdný čas 31min. Odchod z OCV o 2 min neskor a príchod na Boženku o 5min skor/na trati 6 CSS z toho 2 preferencie a spolu 18zastávok/. A takto vyzerá potom celá MHD,že skor pridete pešo ako s tram.
Takze pri ceste do Prahy v stredu sa zase povozim autobusmi NAD do Kysaku... Keby ta NAD aspon isla priamo z Presova a nebuzerovali ma prestupom v Drienovskej...
Mala by tato stranka zaujem zverejnit aj obmedzenia zeleznicnej dopravy? Aby som to netukal do mobilu nadarmo. Od pondelka zacina obnova kolaje Kysak - Drienovska Nova Ves a tusim ze 12 dni nepretrzite tadial neprejde ani koleso. Niektore vlaky budu zrusene bez nahrady, R 380, 381 odklonom cez Poprad. Mozem to popisat detailne.
LUK, teraz sa velmi prijemne robilo, ked bola narocna vyluka na Kysak a este Ti pod oknom vyhravali pneumaticke zbijacky a dovolenky kolegov nas do tejto pracovnej pohody "privadzali" kazdy den.
Rekonstrukcia 1.nastupista opat prebieha, do 24.9. dokonca uz tohto roku ma byt stavba odovzdana v dohodnutom rozsahu. Potom bude este prebiehat vyskova a smerova uprava 11.kolaje a potom sa zacne tato kolaj prevadzkovat. Kolaje 13 a 15 (slepe - tzv. nastupiste 1A) sa takto neupravia z dovodu nedostatku penazi (aky to dnes univerzalny dovod na vsetko). Takze po dvoch rokoch si mozno vydychneme.
Hmm... 14 minút od Važca po NO so zastavením na každej zastávke mi pripadá pomaly až nereálne.
Mám takú "chorobu z povolania" a takmer vždy pri ceste dopravným prostriedkom MHD kontrolujem jazdné doby. A z nespočetných jázd na trase OC Važec - OC Branisko mi väčšinou vychádza predsa len tých 5 minút (t.j. s dvoma minútami pred Dneperskou).
Osobne by som na L3 videl jazdné časy smerom na stanicu takto: 0-1-2-4-5-7-9-10-11-13-14-15-17-18-20. O vhodnosti jednominútového odstupu medzi Poľskou a Strojárom ma zatiaľ košickí vodiči električiek nepresvedčili
Pozn.: Samozrejme, všetky diskutované jazdné časy sú v režime "I", t.j. maximálne doby od 7.00 do 19.00 h.
Ak som dobre rozumel, tak Shorty hovorí o 14 minútach na trase OC Važec - N.O., čo by znamenalo úsporu až 4 minúty. Na trase N.O. - ŽST je jazdná doba 4 min., L3 by to tak mohla zvládať iba za 18 min.
Podľa CP jazda 2 min. medzi zast. Kostol a Dneperská je podľa môjho názoru prehnaná. Rovnako skutočnosti nezodpovedajú 3 min. medzi zast. OC Branisko - VSS križovatka, nakoľko svetelnú križovatku nahradila mimoúrovňová. O úseku medzi zast. Poľská - Hotel Strojár je to bez debaty - 2 minúty sú tu nadsadené. Pridanie ďalšej minúty medzi zastávky Astória - N.O. bolo zbytočné, resp. na úkor pridania minúty v tomto smere sa mohla ubrať minúta medzi zast. N.O. - Senný trh a naopak, v opačnom smere by mohol zostať zachovaný stav s 2 min. medzi zast. Senný trh - N.O. a jednou minútou medzi zast. N.O. - Astória.
L13 má dnes v trase OC Važec - Palackého 13 zastávok a jazdnú dobu 15 min. a L3 má v trase OC Važec - N.O. 12 zastávok so súčasnou dobou jazdy 18 min., čo by šlo skrátiť na 14 min. Kým L13 príde na zastávku Jakabov palác, L3 by už v tom čase mohla prichádzať na Žel. stanicu.
Na záver jeden malý detail, prístup na autobusovú stanicu od Palackého je pre chodcov zakázaný. Zatiaľ sa tento zákaz úplne bežne porušuje, čo sa plánovalo vyriešiť sfunkčnením vrátnice so závorami. Skôr by sa tu mohlo uvažovať o umožnení samostatného prístupu k budove AS. Ale to je už o niečom inom.
Cestovatel