#7455, #7456> digitalne hlasice v T6A5 z poslednej serie su, ale nepouzivaju sa preto, lebo nie su v nich bratislavske zastavky (iba prazske, pre testovacie ucely ich tam dali), ale co je podstatnejsie, nedokazu spolupracovat ako periferia IS BUSE, ale iba na tlacidlo to funguje...

). Spectre tu pisal ako to je s Karosami. No, ked taka natrepana Karosa lezie cez kopec na Patronku, tak motor sa pekne zahrieva. Z Patronky na dialnicu je tiez mierne stupanie. Ak vidim vodicovi na budiky (konkretne teplotu chladiacej vody), tak sa nedivim preco sa po dialnici suchcu - v meste mame este 85 stupnov, na Patronke uz 95 a na dialnici to "chladia" naspat na cca 85 stupnov (v lete) - ak by drzali plny knedlik, tak by bus vykypel - uz som to raz zazil. Keby motor nemal 100 litrov vody, tak do DNV ani nedojdeme, ale dosli sme. HEHE, ked nas vsetkych na prvej zastavke (Stefana Kralika) v DNV vykopol, bola za autobusom pekna stopa po vode - ktovie kolko vody mu ese ostalo.
. Ale tu bola agora s plynovym pohonom a ta mala nizkopodlazne iba prve dve dvere.
Vladimir