Andrej> Tak to som akurat asi stal pobliz, lebo aj mne vtedy hovoril nieco o tych 6-stupnovych ZF-kach
Co si sa neozval, ved iMhd je vsade! :-}
Vladimir> My si nas Ikarus 412 nedame!
Co si sa neozval, ved iMhd je vsade! :-}Vladimir> My si nas Ikarus 412 nedame!
. Ale tu bola agora s plynovym pohonom a ta mala nizkopodlazne iba prve dve dvere.
vycapili tam styri autobusy, z ktorych tri uz kazdy videl, postavalo tam dva a pol cloveka, o nejakom programe (aspon blby technicky vyklad) sa im asi ani nesnivalo, historicky autobus ziadny... tak som aspon kukol do toho citybusu, kukol dopredu, dozadu, chvilu som pocuval debatu (pravdepodobne) niektorych z vas o nejakej knihe, ktora sa neda zohnat
Vladimir
Kazdopadne nizke podlahy maju v PO buducnost. DPMP (vraj ako prvy v SR) zaviedol prepravu telesne postihnutych osob na verejnej linke uz v roku 1991. Tato premava na trase, ktora obsluzi pomerne velke zaujmove uzemie (bezbarierove byty, ustav, skola pre tel. postihnutych, centrum mesta, nemocnica) v pracovnych dnoch kazde dve a v ostatnych dnoch kazde styri hodiny. V nasledovnom obdobi by sa mali Renaulty objavit aj na inych linkach MHD a DP sa netaji chutou na nizkpodlazne trolejbusy.
Teraz sa priznam, nie som si isty - nasadzuje DPB Ikarusy 412 formou garantovanych spojov? (su vyznacene v cestovnom poriadku?).
S tymi B961 si ma potesil, konecne nieco ine. Ako hovorievam, bolo uz nezdrave tri roky kupovat tie iste typy