Naco maju K2S T3S hlasice zastavok APEX, ked sa vobec nepouzivaju?

). Spectre tu pisal ako to je s Karosami. No, ked taka natrepana Karosa lezie cez kopec na Patronku, tak motor sa pekne zahrieva. Z Patronky na dialnicu je tiez mierne stupanie. Ak vidim vodicovi na budiky (konkretne teplotu chladiacej vody), tak sa nedivim preco sa po dialnici suchcu - v meste mame este 85 stupnov, na Patronke uz 95 a na dialnici to "chladia" naspat na cca 85 stupnov (v lete) - ak by drzali plny knedlik, tak by bus vykypel - uz som to raz zazil. Keby motor nemal 100 litrov vody, tak do DNV ani nedojdeme, ale dosli sme. HEHE, ked nas vsetkych na prvej zastavke (Stefana Kralika) v DNV vykopol, bola za autobusom pekna stopa po vode - ktovie kolko vody mu ese ostalo.
Co si sa neozval, ved iMhd je vsade! :-}
. Ale tu bola agora s plynovym pohonom a ta mala nizkopodlazne iba prve dve dvere.
- mozno sa mylim.
7 ako 4... ja som mal trojku z matiky... hihi 
poviem vam, je to celkom srandovne, ked clovek vidi tu elinu celu oplechovanu, bez tych spriahadiel vpredu a vzadu. cloveka to v prvom momente dost prekvapi...
vycapili tam styri autobusy, z ktorych tri uz kazdy videl, postavalo tam dva a pol cloveka, o nejakom programe (aspon blby technicky vyklad) sa im asi ani nesnivalo, historicky autobus ziadny... tak som aspon kukol do toho citybusu, kukol dopredu, dozadu, chvilu som pocuval debatu (pravdepodobne) niektorych z vas o nejakej knihe, ktora sa neda zohnat
a sklamany som odisiel prec... neviem, ako to vyzeralo v sobotu na vinohradoch, ale toto bol totalny prepadak
myslim, ze tu rocnikovku o neexistencii komunikacie v dpb fakt napisem...
Andrej (Anndy008)