J: Na druhej strane si porovnaj kapacitu elektricky, cenu jej prevadzky a zivotnost. Vyjde ti, ze sa viac oplati ako autobus, aj ked v dlhsom casovom horizonte. Treba mysliet aj dopredu a nie len, co bude zajtra.
Spectre: Od toho Karosaka, co stal na Nam. SNP som sa dozvedel, ze interier CityBusu si mozes zvolit v troch variantach (co sa obsaditelnosti tyka). A nahodou ten Francuz bol velmi ochotny, vsetko, co sa dalo na tom buse poukazovat, nam aj poukazoval.
Spectre: Od toho Karosaka, co stal na Nam. SNP som sa dozvedel, ze interier CityBusu si mozes zvolit v troch variantach (co sa obsaditelnosti tyka). A nahodou ten Francuz bol velmi ochotny, vsetko, co sa dalo na tom buse poukazovat, nam aj poukazoval.
Spectre
Martin> Inak, o kolko sa presne lisi interier Agory od Citybusu?
s666n> Jedina vyhoda, ze to hned vidis. Inac mam na digitaly svoj nazor. Keby mi niekto urobil digitalnu zrkadlovku, ktora by mala vsetko zo zrkadlovky, iba by tam bolo CCd a nie film, tak by som nebol proti. Chyba digitalisov je taka, ze moznosti rucneho nastavenia su obmedzene a automatike ja neverim. Ked tam budu take veci, ako priorita expozicie, priorita clony, moznost manualneho nastavenia, inteligentne meranie expozicie, tak taky digitalis chcem. Inak aj verim, ze taky existuje, ale pochybujem o tom, ze si ho moze dovolit bezny smrtelnik...
tbc> Ja by som tym srackam Karosackym pristavil nejake B732 z 1. kolony, nech tam pozuje z vreckovkou! Je len logicke, ze pri spalovani plynu vznikaju trochu ine exhalaty, ako ked hori nafta, tak nechapem o com to bolo!!!
J> Akých 5-6 busov, keď tak trolejbusov. Neviem co vsetci maju s tymi smradlavimi kraksnami. Embargo na neelektricku trakciu!!!