Reply on: Valec #254639:
Zlieva sa ti tam 2x R7,2x D1 z Petržalky a 1x D1 od Trnavy. Smer Bajkalská je súvislá zápcha od R7 a do toho sa ti tlačia aj menované pruhy. L98 má v špičke 8 odchodov v hodine. Ak rátam ten tvoj regio tak je to max. 9 spojov. To čo akože ušetrí pod podjazdom si vystojí pred zastávkou Prístavný most.Neporovnával by som to s pruhom na moste SNP, kde ide bus v každej minúte.
No aj tam sa čaká hneď za mostom aj vyše 5 min. pokiaľ príde po zastávku ráno aj poobede odkedy sa tade obchádza jednopruhové nábrežie.
Mesto navrhovalo obchádzať centrum cez Petržalku no akosi zabudlo tomu prispôsobiť druhé konce. Skončíš v zápche na Apolle alebo v ešte väčšej na Bajkalskej.
Tak sa netreba čudovať plnému nábrežiu pred mostom SNP a omnoho plnšej Staromestskej.


.
Vladimír
Systém v MHD BA je v režime offline. K platbe nikdy nedochádza v momente zakúpenia lístkov, ale najskôr na nasledujúci deň skoro ráno. Okrem iného je to aj z dôvodu denného stropovania maximálnej sumy cestovného, a teda s vyúčtovaním sa nemôže začať skôr ako po polnoci (proces obvykle trvá niekoľko hodín, platby odchádzajú nadránom).
Akékoľvek notifikačné SMS či push správy po priložení karty v MHD sa môžu týkať výlučne rezervácie nejakej sumy a nie skutočne zaplateného cestovného. Problém je, že niektoré banky to nemajú zrozumiteľne rozlíšené, a tak si niektorí cestujúci skutočne myslia, že im z účtu práve odišlo 1 euro a pod. Situácia sa snáď zlepšuje, ale spočiatku ani personál bánk veľmi vzdelaný v tejto veci nebol, a sťažujúcim sa cestujúcim narozprávali hotové nezmysly.
Ktorúkoľvek platbu platobnou kartou je vždy možné spätne preveriť pomocou linku, ktorý som poslal, kde zadáš spomínaný kód platby uvedený v názve obchodníka za hviezdičkou. Zobrazia sa konkrétne jazdy (dátum, čas, linka, nástupná zastávka), ktoré sú súčasťou vyúčtovania. V jednom vyúčtovaní môže byť niekoľko jázd. Väčšinou vtedy, ak si v priebehu dňa platil viacero lístkov. Výnimočne sa tam ale môže "zatúlať" aj staršia, doposiaľ neuhradená platba. Môže to byť dôsledok technických príčin na strane spracovateľa platieb (platba sa z nejakého dôvodu nespracovala skôr) alebo problém mohol byť na strane DPB (nekomunikujúci OCL alebo PP, z ktorých sa údaje odoslali až po servisnom zásahu).