Dúfam že to napíšem správne lebo som sa v hlavne fóre včera viackrát pomýlil? .
Napíšem odchody z Gen. Svobodu
13.15 #51
13.30 #52
13.50 #53 (momentálne #61)
14.20 #51
14.50 #54#52 ide prejazdom asi do vozovne)
15.20 #53
15.50 #51
16.20 tu si niesom istý ale skôr #54 ako #52
16.45 #53
13.20 ide SAD-Gen. Svobodu #53 na linke č.7
A #54 je o tomto čase (14.00) odstavená na zastávke Mateja Bela . (Akurát idem autobusom okolo)
Môj názor na to že #54 ide 14.50 a nejde #52 je preto, lebo 11.47 ide #54 na linke č. 17 do vozovne a zo všetkých kĺbov ma teda najmenšiu prestávku tak začína aj najneskôr.
Prečo to môže byť šrot tým že to bola predvádzačka môže mať aj nasledovný dôvod. Ale upozorňujem dopredu tých, ktorí by tu chceli nejako spochybňovať to čo napíšem, že sa jedná čisto len o môj subjektívny názor.
Väčšinou sa ako predvádzacie vozidlá používajú prvé kusy, ktoré boli vyrobené. Mohli by sme to prirovnať asi aj k bývalým vozom overovacích sérií. Na týchto vozidlách sa môžu objavovať detské chyby, ktoré sú presne tým že toto testovacie/predvádzacie vozidlo jazdí zisťované a následne riešené a tým pádom pri nasledujúcej výrobe aj odstraňované. Ak bol tento Citelys takýto príklad, kľudne by dôvodom jeho poruchovosti mohlo byť aj toto.
Kamarát si pred dvoma rokmi, keď sa začali predávať nové Superby kúpil to auto medzi úplne prvými ľuďmi. Auto bolo vyrobené ako jedno z prvých ktoré išli k zákazníkom a obsahovalo toľko detských vád, že s tým autom bol počas prvého roka viac v servise ako ho mal doma(našťastie mu to Škoda kompenzovala). Na tom aute je od sedačiek, čelného radaru, riadiacej jednotky až po mechanické časti v prevodovke a motore vymenené asi fakt čo sa dalo v rámci reklamácií.
Z toho usudzujem ja o čo by sa mohlo jednať a teoreticky by to mohlo mať zmysel.
práve ide #35 na linke 17, neviete za čo zaskakuje? Na linke 1 je teraz #51 idúca do Kubrej a na linke 7 ide #61 na Juh od Zlatovskej, takže jazdí aj dnes
nikto ti ich nedá, je na to zákaz v SAD-ke, aby sme nevedeli to kvantum prejazdov prázdnych po meste a to, že od decembra si obehy urobila SAD-ka a zase máme v premávke potrený o jeden bus naviac...ale keď mestu to nevadí...ja to mám odsledované, ale nastali nejaké zmeny ako vidím a čítam.
Vďaka za informácie z dielne. Možno to má niečo do seba. Ja to zhodnotiť neviem. Je len zvláštne, že niekoľko rokov jazdila. Potom bol oficiálny dôvod spotreba a skončila odstavená vedľa Ikarusu (inak ani na ten nie je dobrý pohľad).
Mám tú česť pracovať pre firmu, kde časť konštruktérov pracuje priamo na inžinieringu v Ivecu (aktuálne tuším skupina CNHI). Preto mám informácie aj z inej strany.
Mňa ako cestujúceho ale zaujíma, čo mi mesto (ktorému platím svoje dane) vracia. V akom rozsahu a v akej kvalite. Tak samozrejmá vec akou je nízkopodlažnosť je pre mňa jednou z vecí, ktoré by v roku 2017 mali byť už tak trochu samozrejmosť (na Slovensku).
Ja si myslím že tak skoro končila lebo aj prvá začala. Ako som už písal tento týždeň začínala už 5:20 na linke 1 a ešte o 11.45 jazdila a o takomto case uz boli 2 klby vo vozovni a 4 isiel na linke 17 11:47 z Gen. Svobodu do vozovne. Ostatné začínajú až 6.20,7.05 a 7.20 ?
práve ide #61 z Kubrej o 14:10, takže by mal odjazdiť toto:
14:10 Kubra - Juh II
14:50 Juh II - Kubra
15:35 Kubra - Juh II
16:20 Juh II - Kubra
17:05 Kubra - Juh II
všetko linka 1
Mam známeho co pracuje na sad ako mechanik . Vravel mi že autobus 18m bol v dielni a robila sa mu prevodovka tiekol z nej olej . Najezdenych ma cca 200 000km . irisbus harmoniky maju cca 400 000km a s prevodovkou problém nebol ... Krátky cytelis tak isto problém s prevodovkou nebol . Vravím to mam informácie z dielne sad. Podla mňa mechanik vie najlepšie posúdiť ci je ten nas slávny autobusik vydarený alebo nie. Spotreba ??? Počul som dosť vysoká ,
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.