Reakcia na: draxter #64:
jj, urcite myslis spoj 10.45...aj ked ono je to asi myslene dobre, že v zápätí ide l. 21 a to 10.50. ale nepozdáva sa mi ten poobedňajší interval na l. 8 60min. tam by som dal minimalne 30min. ved este minuly rok jazdila linka v poobednajsich hodinach 2 az 3 krat za hodinu (intervalom sa to ale nedalo nazývať) a este davnejsie ked jazdila zo Saratovskej tam bol interval 20min. az po 18 hodinu tak sa mi vidi. No môj návrh by bol taký ak sa plánuje nákup 4 NP vozidiel 3 by mohli byt solo a jedno klbove. ten klbak by som dal na l. 1 a jedno vysokopodlazne vozidlo z 1-ky na vytazene spoje inych liniek napr. 5, 15. aj ked si myslím ze linka 1 je v TN nosná a aj najvytazenejsia a pocas spiciek je nutne nasadzovat vyhradne klbaky. napr. spoj 14.35 z Kubrej chodi riadne pretazeny vypravovany solo vozidlom a celkovo vsetky spoje do Kubrej by mali byt klbaky. a na l. 8 tie solo nizkopodlazaky by mohli stacit ale poobede zhustit interval!!! a takisto ta medzera na l. 1 z Juhu medzi 18.30 a 19.30 je nezmysel(z opacneho smeru to iste). ale samozrejme niektore spoje by som zrusil pretoze su naozaj velkou hlupostou napr. spoj 13.50 na l. 23 zo stanice ked tesne za nim ide l. 28 13.51.
kvorka
ČOV, Nová Kubra v smere na Sihoť, Električná /tam je len pre PAL/, Štefánikova Merina v smere do centra /to je hanba čo tam je teraz/ či iné...
PS: mesto síce konštatovalo že neoznačené spoje premávať nebudú, ale tento týždeň tomu tak isto na 10% nebolo...a nehovoriac o spojoch, kde je evidentne vidieť číslo 14 miesto 1 alebo 22 miesto 2 na zadných tabuliach...