Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 8 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dobrý deň, nevie tu prosím niekto, či má MHD v Trenčíne služobné cestovné poriadky a výkazy vozidla, a ak áno, ako vyzerajú?
Reakcia na: kvorka #12552:
To s tým citelisom ma štve tiež.
Mesto sa sere s prístreškami, nie je schopné ani na najväčšej konečnej Juh II osadiť nový, lebo medveď a bla bla bla. To je ukážka prístupu, starý neodstránim, kým nie je vyriešený nový. Hlavne, že prístrešky sú na nepoužívaných zastávkach. Akože by im bolo treba mandle zdvihnúť, takto tú MHD degenerujú zo všetkých strán:
staré busy
CP sa neposilňuje
nie sú prístrešky
pomalá rekonštrukcia zastávok
a zas a znova obohratá platňa - nenasadzovanie Citelisu 18M
iste, to že 50 je "neobnovená" (nový PR výraz mesta TN pre zrušenie) je jeho "zásluha" a je to len a len o zodpovednosti mesta, kam sa doprava bude uberať. Tu sa ukázalo, ako sa to s MHD dá, ale od roku 2016 skoro nič pozitívneho na meste. Pritom už dávno mal byť otoč v Zámostí, aby linky ako 5,6 či 13 nemuseli krúžiť po celom Zámostí a km by sa mohli dať na Juh I či Juh III. Rovnako tak prepojovacia komunikácia z Laugaricia pod Juh, či štvorpruh až do Belej (tu je maslo VUC, ale mesto slabo tlačí). Nový dopravca tiež odjazdí len objednané, sám od seba môže prispieť niečím, ale postačí úplne plniť to čo má.
Reakcia na: Jacob #12549:
Ja myslím, že SAD odjazdí to, čo si mesto objedná a zaplatí.
Reakcia na: theo #12548:
To by musela byť MHD pre ľudí a nie pre mesto Trenčín. Pokiaľ nebude fungovať MHD poriadne pre ľudí podľa ich požiadaviek, ale požiadaviek mesta Trenčín tak to bude oničom a radšej každému odporúčam rovno nech radšej jazdí autom ako takouto MHD.

Inak síce som dokopy až raz využil túto nočnú linku a ako zišla sa mi, určite lacnejšie ako taxík, a keďže mala tuším cenu 1€ v hocijakom prípade tak určite zarobili predsa viac ako normálne.

Smiešne je, ale ako si stále nepriznajú, že jej zrušenie. Oznámili vôbec niekde jej zrušenie? Typujem, že počas covidu keď nemala zmysel tak ju pozastavili, ale potom nenápadne zrušili bez oznámenia. Ale čo chcieť od SAD-ky, ktorá nič poriadne neoznamuje a prípadne ak oznámi tak VEĽMI neskoro a to by sa malo zmeniť.
Reakcia na: kvorka #12547:
Pravda, 3500 cestujúcich počas jedného roka na linku, ktorá premáva len raz do týždňa nie je najhorší výsledok .

Ale aspoň keď už nechcú voziť ľudí unavených piatkovou nocou, kľudne mohli tie kilometre bez navýšenia vybehať v pracovné dni na prvé ranné alebo posledné nočné vlaky (pred štvrtou ráno resp. pol hodinu pred polnocou).
Mesto neplánuje obnoviť linku 50 (viď otázky a odpovede). Takže sponzoring taxislužieb miesto verejných potrieb zase víťazí...hlavne že sme krajské mesto, nočné rýchliky tu stoja a chceme, aby mesto žilo. Trasa linky sa vhodne upravila že obslúži 2/3 mesta, ale nie...ako aj na Nový rok (Silvester) či iné významné sviatky, kedy by mala premávať.
Reakcia na: draxter #12545:
A aké autobusy by na nej mali približne jazdiť?
Nová linka 33 stanica - Sihoť - Kubrica, chata od 1.7. cez víkendy. Škoda, že spoj 15:13a ide len 3 min pred linkou 11, chcelo by to posunúť na 15:43.
Tak treba počkať a uvidíme ako sa situácia vyvŕby
Reakcia na: FifoSk #12541:
Ako napísal irizar, podstatné je to, čo je na papieri a to, či sa to dodržiava/vymáha.

Čo sa týka dobrého mena, konečný užívateľ výhod sú otec a synovia Zemekoví, o ktorých podnikaní, trestnom stíhaní a aj odsúdení nájdeš na googli viac než dosť (vlastníkom AKV je česká firma Z-Group a.s., ktorej akcionármi sú slovenská firma rovnakého mena Z-Group a.s. a Zdeněk Zemek, a potom zrejme jeho synovia Zdeněk Zemek ml. a Alexander Zemek).
Reakcia na: FifoSk #12541:
To zalezi od toho, ako bude vyzerat zmluva mesta s dopravcom, a ako budu postavene sankcie v pripade jej nedodrziavania. Lebo od SADky si mesto nechalo brnkat po nose, a zrovna AKV teda v Cesku nema najlepsie meno...
A to je zlé? Lebo ja sa tomu nerozumiem
Reakcia na: jano1 #12539:
Dal najnizsiu cenovu ponuku a splnil vsetky poziadavky, takze ak sa mesto nerozhodne sutaz zrusit, zrejme ano.
Nový dopravca na zabezpečenie služieb v pravidelnej autobusovej doprave (MHD) pre
mesto Trenčín bude Autobusy Karlovy Vary, a.s. ?
Reakcia na: Viko #12537:
"Vozidlový park bude tvorený min. 5 kĺbovými autobusmi a min. 38 autobusmi štandardnej dĺžky."

Mali by si teda polepsit zo stavu 4 + 1 v oprave na plnych 5 😁
Reakcia na: draxter #12536:
Zázrak, ako dokážu stále miať piaty kĺb "v oprave" 😃
Inak, je nová súťaž nastavená na viac veľkokapacitných vozidiel? Alebo aké sú vízie?
Peter K. (23.4.2021)

Téma: Mobilita

Dobrý deň. Prečo MHD spoje obsluhujúce TESCO a Laugaricio zónu niesú vedené veľkokapacitnými kľbovými autobusmi? Tieto spoje jazdia zhruba raz za hodinu a "malé" autobusy kapacitne nestačia a sú preplnené. Na iných linkách kde autobus ide každých 20min netreba klbové vozidlá. V týchto COVID časoch sú veľkokapacitné autobusy nutnosťou na spomenutých spojoch najmä ked sa otvorili obchody.

Odpoved:
Miloš Minarech, útvar mobility, 3.5.2021

Aktuálny vozový park dopravcu, ktorý zabezpečuje obsluhu MHD Trenčín, disponuje 5 kĺbovými vozidlami, z toho jedno vozidlo je v oprave. Interval v ranných hodinách na linke č. 24 je 60 min. a v poobedňajších hodinách 40 min. Čo sa týka linky č. 25, interval počas celého dňa je cca 60 min. Nie je možné, aby dopravca presunul všetky kĺbové autobusy na linky č. 24 a 25, vzhľadom k tomu, že máme ešte ďalších 17 liniek. Narušil by sa plán obehu vozidiel. Bolo by ideálne, napísať, ktoré konkrétne spoje myslíte na linkách č. 24 a 25.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.