Reakcia na: MA MHD #9684:
asi všetci sa zhodneme, že na Juh I treba 20 min interval, ale na meste to asi chápať nechcú. Pravdou však je, že hoci dosiaľ jazdili v "a" na Juh I tri linky (5,11 a 18), tak na rozdiel od terajšieho stavu to nebol CP intervalový ak vezmeme do úvahy roky 2002 až 2006, linky nejazdili v žiadnom preklade. Potom sa to trochu zlepšilo a posledne bol stav takýto:- linka 5 jazdila vždy A:25a (od 5-tej do 20-tej)
- linka 11 jazdila 5:25a, 7:15a, 9:00a až 13:00a vždy o celej, 15:00a až 20:00a a 20:45a
- linka 18 jazdila 8:40a až 11:40a vždy A:40a, potom 13:40 až 17:40a a 19:40a
Avšak dnes žiadna "diera" na Saratovskej nie je, to bývalo práve za starého CP, kedy niektorá z liniek nešla vôbec, alebo šli v súbehu. Dnes je to pravidelne až po koniec premávky. Neviem, čo tým pani myslela.
Dnes jazdia pravidelne, ale tretí spoj by ešte bodol, to je fakt. Je však otázka, keďže kolega vysledoval nástupy 7/17, či práve linka 5 by bola na tom lepšie, lebo ak ide z Juhu zo stredu sídliska za mosty len toľko ľudí, z jeho kraja to lepšie byť vôbec nemusí. Môj osobný názor je, že to bude rovnaké. Ale. To ale je, že mesto musí nielen za súčasného rozsahu robiť zázraky (tým podľa mňa súčasný CP totiž naozaj je), ale aj niečo pre ľudí, nielen furt šetriť. Ide sa nabaliť na parkovnom, tak by si ľudia zaslúžili naozaj navýšenie kilometrov na MHD.
Ak som dobre videl, vozy z linky 12 buď idú do garáže alebo na iný spoj (teda ak by nešli tú L12, je to prejazd naprázdno, preto nejde všetky spoje viesť polokružne, hoci by to bolo najlepšie, zase by to malo vplyv na objem kilometrov).
MA MHD
dnes som išiel párkrát linkou 11 v popoludňajšej špičke a bola výborne vyťažená, vždy okolo 30 - 40 cestujúcich (Juh - AS) a v úseku AS - Kubrica okolo 25 cestujúci. Dokonca v Kubrej do 11 nastupovalo viac ľudí ako do MHD 1 (ktorá bola narozdiel od 11 kĺbová).
Cestou som videl aj linku 17 okolo 15.07 na Legionárskej smer Priemyselný park. V kĺbovom autobuse nebol žiaden cestujúci. Zato v tej 11 nás bolo práve cez 40. Takže, neviem, či sa to 17 podarí zvýšiť z nuly na aspoň 40....
V Kubrej ma zaujal spôsob, ako esteticky SAD aktualizovala označníky. Ako všetci vieme, názvy sa menili v danej oblasti z Kubranská, ... na Kubrá, ... . SAD však názvy neprelepila, ale iba strhla písmená (Kubra)NSKÁ, ... . Takže vzniklo, že medzi slovami Kubrá a pokračovaním názvu (napríklad Dubová) je veľká medzera. Pre ilustráciu pridávam do prílohy aj foto.
Taktiež ma hnevá to, že SAD stále nepresunula označníky na nové zastávky. Ktosi tu spomínal, že dotyčná osoba, ktorá to má na starosti príde z dovolenky (trošku dlhá dovolenka ? ). Na zastávke Istebnícka smer Bratislavská (ktorá sa ešte v máji presúvala) je stále dočasný označník a trvalý aj s aktualizovanými číslami je na zrušenom stanovišti.
Ďalej sa zastávky Cintorínska a Dolný Šianec stále vypisujú po starom. Hlášky Beckovská a K výstavisku majú tak zlú intonáciu, že v autobuse sa ozýva smiech, keď sa to spustí.
A s takýmito vecami by som mohol ešte pokračovať. ? Spisujem si tie pripomienky do wordu, som zvedavý, koľko strán to bude mať na konci. ?
"Estetické" zmenenie názvu
"Estetické" zmenenie názvu