Chlapci sa tu hrajú na odborníkov , ale pripadá mi to ako keby sa 5 ročné dieťa hralo s modelmi autíčok a autobusov ?
Vôbec nevedia , čo je to pojem MHD a tvária sa , že tomu rozumejú.
Podľa týchto vašich návrhov to v skutočnosti nemôže fungovať. Pochopte , že návrh dopravy môže robiť len odborná firma na základe analýz a podkladov ! Už to je vypracované , tak zabudnite na vaše návrhy!
Je konečne určené , ktoré linky sú nosné a doplnkové. Sú konečne rovnomerne rozvrhnuté spoje. Sú konečne posilnéné spoje , ktoré sú využívané a oslabené tie ktoré nie sú potrebné.
Tie vaše návrhy sú iba skopírovaním starého nevyhovujúceho súčasného grafikonu s kozmetickými úpravami. Uvedomte si , že treba úplne nový systém , inak sa kvalita MHD nezlepší. Nový lepší systém navrhol DIC.
Vôbec nevedia , čo je to pojem MHD a tvária sa , že tomu rozumejú.
Podľa týchto vašich návrhov to v skutočnosti nemôže fungovať. Pochopte , že návrh dopravy môže robiť len odborná firma na základe analýz a podkladov ! Už to je vypracované , tak zabudnite na vaše návrhy!
Je konečne určené , ktoré linky sú nosné a doplnkové. Sú konečne rovnomerne rozvrhnuté spoje. Sú konečne posilnéné spoje , ktoré sú využívané a oslabené tie ktoré nie sú potrebné.
Tie vaše návrhy sú iba skopírovaním starého nevyhovujúceho súčasného grafikonu s kozmetickými úpravami. Uvedomte si , že treba úplne nový systém , inak sa kvalita MHD nezlepší. Nový lepší systém navrhol DIC.
MA MHD
PS: pripájam ešte jeden návrh na vylepšenie, ktorý je ale opäť trocha diskutabilný:
Napadlo ma, či by nestálo za úvahu opätovné zriadenie zastávok Nám. sv. Anny smer JUH a Palackého, PRIOR smer Sihoť.
Zastávka Nám. sv. Anny smer JUH - zlepšila by dostupnosť oblasti okolo ulice Horný Šianec a pomohla by najmä obyvateľom hornej časti ulice, z ktorej je dochádzková vzdialenosť na dnešné zastávky príliš dlhá (nevhodná najmä pre starších občanov, či matky s kočíkmi), naviac v tejto oblasti sídli taktiež viacero firiem. Zastávka už má vybudovaný záliv z minulosti, takže zriadenie by nemuselo byť tak finančne náročné.
Zastávka Palackého, PRIOR smer Sihoť by zase zlepšila dostupnosť centra (nám. Ľ. Štúra), odkiaľ je opäť veľká dochádzková vzdialenosť. Vlastne platí to, čo pri Nám. sv. Anny. Čo sa týka budovania, opäť by nemuselo byť finančne náročné (veď záliv zastávky tu nebol ani v minulosti). V prípade potreby by Palackého ul. v tomto úseku a smere bola dobrý adept na BUS pruh. Osobné autá by mohli využiť obchádzku cez ul. Kniežaťa Pribinu. Poloha by mohla byť pri prechode pre chodcov smerom z ul. Kniežaťa Pribinu.
Myslím si, že by takéto zastávky mohli prilákať ľudí do MHD a naviac znížiť počet automobilov na parkoviskách v centre mesta. Pre začiatok by mohli byť zriadené iba označníkom, o zachovaní/zrušení by sa rozhodlo na základe vyťaženosti. Síce by možno potom boli zastávky pomerne blízko, no dnes na to, že je to centrum sú zastávky príliš ďaleko. ?