RE: Marek6283 & kvorka
No tam, kde sa podaktorí chytajú za hlavu, pre iných je to pomerne bežné. Veď zo štátneho (ŽSR) a mestského krv netečie...
V prvom rade sa malo na kasselský obrubník myslieť na začiatku. Pri projekte. No je to chyba v systéme práce. Ak by niekto čakal, že úradníci pracujú podľa nejakých manuálov, pravidiel či zásad a noriem, nie je tomu vždy tak. V tomto meste (okrem iného) chýba jednoduchý manuál, ako má nová/rekonštruovaná zástavka vyzerať a čo musí obsahovať (dlažba, obrubník, signálne pásy, vodiace línie, stĺpy VO - rozmiestnenie, povrch zástavky a pod.). Prístrešky nie sú v réžii mesta.
Ak ide o optimalizáciu a organizáciu MHD, už sa naozaj robia určité kroky. Okrem toho sme sa na poslednej Finančnej a majetkovej komisii zaoberali možnosťami zrušenia otoču a konečnej zástavky v Tr. Biskupiciach (pri cintoríne) a hľadaní alternatívy. Možnosť je predĺžiť linku do Nozdrkoviec (ekonomické prepočty nie sú úplne ideálne), zriadiť zástavku v mieste, kde je dnes otoč (len na opačnej strane) a cez kruhový objazd poslať linku naspäť.
Prečo toto "šaškovanie"?
Pretože otoč, ani zástavka nie sú na pozemkoch mesta. A prenájom od vlastníka nie je najlacnejší. Takže popri koncepčnejších riešeniach sa zaoberáme aj podobnými podnetmi.
P.S.: Pred pár týždňami mi písal niekto (tuším z NM) email. Len ja ho fakt neviem nájsť. Ak to bude dotyčný čítať, budem rád, ak sa mi opäť ozve. Rád by som mu odpísal a reagoval. Ďakujem! ?
No tam, kde sa podaktorí chytajú za hlavu, pre iných je to pomerne bežné. Veď zo štátneho (ŽSR) a mestského krv netečie...
V prvom rade sa malo na kasselský obrubník myslieť na začiatku. Pri projekte. No je to chyba v systéme práce. Ak by niekto čakal, že úradníci pracujú podľa nejakých manuálov, pravidiel či zásad a noriem, nie je tomu vždy tak. V tomto meste (okrem iného) chýba jednoduchý manuál, ako má nová/rekonštruovaná zástavka vyzerať a čo musí obsahovať (dlažba, obrubník, signálne pásy, vodiace línie, stĺpy VO - rozmiestnenie, povrch zástavky a pod.). Prístrešky nie sú v réžii mesta.
Ak ide o optimalizáciu a organizáciu MHD, už sa naozaj robia určité kroky. Okrem toho sme sa na poslednej Finančnej a majetkovej komisii zaoberali možnosťami zrušenia otoču a konečnej zástavky v Tr. Biskupiciach (pri cintoríne) a hľadaní alternatívy. Možnosť je predĺžiť linku do Nozdrkoviec (ekonomické prepočty nie sú úplne ideálne), zriadiť zástavku v mieste, kde je dnes otoč (len na opačnej strane) a cez kruhový objazd poslať linku naspäť.
Prečo toto "šaškovanie"?
Pretože otoč, ani zástavka nie sú na pozemkoch mesta. A prenájom od vlastníka nie je najlacnejší. Takže popri koncepčnejších riešeniach sa zaoberáme aj podobnými podnetmi.
P.S.: Pred pár týždňami mi písal niekto (tuším z NM) email. Len ja ho fakt neviem nájsť. Ak to bude dotyčný čítať, budem rád, ak sa mi opäť ozve. Rád by som mu odpísal a reagoval. Ďakujem! ?
draxter
Otázka od: Marta Kosutova, 13.08.2015
Dobrý den. Nemože sa zriadit mestská doprava do kanflandu. kazdu hodinu z Opatovej, sihot, legionárska kanfland, alebo cez soblahovsku a kanfland. Vela ludí sa stažuje ,že je to daleko hlavne pre starších ludí , ktorí vystupujú na soblahovskej 49 a odtial peši do kanflandu, Verte a s nákupom v rukách je to tažké. dakujem
Odpoveď:
Erika Ságová, hovorkyňa MsÚ:
Mesto Trenčín rieši úplne novú organizáciu MHD, ktorá by mala do platnosti vstúpiť v roku 2017. Po jej spracovaní bude verejnosti predložená na pripomienkovanie. Dovtedy sa so zásadnou reorganizáciou súčasných liniek MHD neuvažuje.
Čo z toho vyplýva?
1. mesto 2 roky bude ešte na MHD kašľať a nechá to tak ako to je ?
2. pani asi nevie, že z Opatovej linka 21 stojí aj na zastávke Baumax (čo je kúsok od Kauflandu) a linka 18 zo Sihote ide veru každú hodinu tak, že stojí aj na Inoveckej či pri Baumaxe (oboje do Kauflandu kúsok). Akurát opačný smer je pri linke 21 nedoriešený, linka 18 má zastávku na Inoveckej aj opačne vhodnú.