takže pridám aj ja niečo z nedeľnej premávky:
- tabuľa odchodov na Hasičskej bola pokazená, nejaké hakybaky na nej, čas 5:50, nejaké ciele, ale inak nepoužiteľná absolútne!!!
- aj ja som, žiaľ, videl asi 3 busy, čo stoja cca 30-50 cm od kasseláku ?
- linka 23 jazdí v "a" žalostne prázdna, stálo by za úvahu ozaj ju vymeniť za 28, ktorá bola obľúbená. Takto sa síce ušetrili nejaké km, ale myslím, že ak by sa zredukovala 23 a 2 v prospech 28 (24), bolo by to určite lepšie!
						
						
						
					- tabuľa odchodov na Hasičskej bola pokazená, nejaké hakybaky na nej, čas 5:50, nejaké ciele, ale inak nepoužiteľná absolútne!!!
- aj ja som, žiaľ, videl asi 3 busy, čo stoja cca 30-50 cm od kasseláku ?
- linka 23 jazdí v "a" žalostne prázdna, stálo by za úvahu ozaj ju vymeniť za 28, ktorá bola obľúbená. Takto sa síce ušetrili nejaké km, ale myslím, že ak by sa zredukovala 23 a 2 v prospech 28 (24), bolo by to určite lepšie!
						
MA MHD
1/ bol som prekvapený keď som zistil že SAD Trenčín sa nechystá posilniť dopravu na JUH k mestskému cintorínu ale myslel som si že to teda nieje potrebné. Ale bol som prekvapený keď som išiel 11 ktorá chodila počas prázdnin plná v oboch smeroch a navyše meškala kôli tom že autobus 5 min. čakal kým sa mu uhli autá parkujúce na ceste a chodníku na Saratovskej. Keď som išiel o dve hodiny opačným smerom bolo to tak isto. Ele čo ma zarazilo bolo to že sa pred nami objavila 5 ktorú som ale nevidel v CP - tak bola to posilovná doprava???
2/ To hlásenie že zástavka je na znamenie z ktorého s všetci tak tešia nieje ani počuť a to aj napriek tomu že hlásenie bolo zapnuté nahlas. Takže aj tak o tom cestujúci nevie!
3/ Ďalej som zistil že za káselské obrubníky sa zbytočne vyhodili peniaze pretože za celé prázdniny som išiel cca 5 spojmi cez Legionársku a z toho skoro ani jeden vodič nezastal pri obrubníku a dokonca vodič vozidla #8 zastal niekoľko desiatok centimetrov od neho - videl som iba jedného vodiča ktorý pri ňom zastal , takže káseláky sú vyhodené peniaze. ?