Vcera vecer ked som siel domov z prace, tak na #20 nesli otvorit stredne a zadne dvere. To nam tie nove vozy dlho nevydrzali bez poruchy, ved pred dvoma tyzdnami stala #18 pri nemocnici hadam 3 dni.
tak také niečo by bol asi pokrok, rád by som potom videl výsledok.
Re #6814 CapaCity: aj mne to vychádza na linku 6, ale možnosti sú vlastne len tri: linka 5,6 alebo 9 podľa tvaru.
Re #6818 CapaCity? to nie je zlý nápad. Ja mám doma fotku RTO-čky, ale mizerná kvalita. Máme aj nejaké trenčianske ŠM-ky aj s vlekmi, ale rovnako mizerné.
áno, Karosa ŠM-11 na linke 6, ale to nie je zastávka Prior, to je zastávka Palackého - most. Zastávka Prior bola zriadená až neskôr práve potom, ako bol most zatočený na Hasičskú.
... napriklad nieco, co by sme pracovne mohli nazvat NKTD - Nova koncepcia trencianskej (mestskej hromadnej) dopravy. Nieco, co by mohlo minimalne na polovicu zredukovat prazdne prejazdy vozidiel, eliminovat "vlaciky", dat system do linkovania, atd atd.
41:56- krásny záber na Trenčín, most vtedy ešte nevchádzal na ľavom brehu do súčasnej križovatky, ale na Palackého, v zábere možno vidieť ŠM11-ku našej MHD aj zastávku Palackého, PRIOR. Následne zábery z motorestu Maják v Opatovej...
Navrhoval by som optimalizáciu prímestskej dopravy a to nielen spojov ale hlavne zaviesť aj prestupné lístky, uvediem príklad:
Trenčín, aut. st.->Veľké Bierovce (priamy)
10km
celý - hot. 0,80€; DK 0,72€; MULTI 0,64€
zľavnený - hot. 0,65€; DK 0,62€; MULTI 0,50€
Trenčín, aut. st.->Tr. Stankovce, Sedličná->Veľké Bierovce (s prestupom)
9km+1km
celý - hot. 0,80€; DK 0,72€; MULTI 0,64€ + hot. 0,60€; DK 0,54€; MULTI 0,48€ = hot. 1,40€; DK 1,26€; MULTI 1,12€
zľavnený - hot. 0,65€; DK 0,62€; MULTI 0,50€ + hot. 0,50€; DK 0,47€; MULTI 0,37€ = hot. 1,15€; DK 1,09€; MULTI 0,87€
Môj návrh:
pri ceste z Trenčína do Sedličnej odráta cestujúcemu napríklad z multiCARD 0,64€, podľa kilometrov, t. j. je to 9km a pri kúpe cestovného lístka zo Sedličnej do Veľkých Bieroviec už odráta len sumu v rámci toho koľko je to km dokopy, dokopy je to 10, takže už by cestujúcemu dalo len evidenčný lístok za 0,00€. Prečo ľudia ktorí prestupujú, ktorí sú beztak ukrátení musia platiť takmer dvojnásobok toho ako keby išli priamym spojom. A z Trenčína napríklad do Opatoviec, Veľkých Bieroviec, Trenč. Mitíc, Neporadze sa počas víkendu inak ako s prestupom dostať nedá. Taký systém ako je v súčasnosti je pre samotnú prímestskú dopravu likvidačný, načo sa nakúpilo toľko nových vozov, keď s nimi nebude mať kto chodiť.
V roku 1990 bolo z Trenčína do Opatoviec a Veľkých Bieroviec 7 párov priamych spojov a ďaľšie 2 páry prestupových.
V roku 2007 bolo 6 párov prestupových spojov.
Od konca roka 2010 zostali už len 4 páry prestupových a aj tie vozia pár ľudí, niekedy nikoho.
A koho by aj vozili, ľudia sa môžu na takú dopravu s prepáčením vysrať keď človek zaplatí 0,40€ za MHD a ďaľších 0,64€ za bus do Sedličnej a potom ešte 0,48€ pri prestupe. To je dokopy 1,52€ a to v prípade že má ten dotyčný všetky druhy zázračných SADistických kariet. Ak to platí v hotovosti sú to rovné 2€. Ak ide napríklad z Juhu. Keď to spraví autom je to napr. do Veľkých Bieroviec 9km t. j. pri spotrebe 7L/100km pri cene benzínu 1,47€/L ho to víde 0,93€ je tam za 15min. Busom odhadujem minimálne hodinu a to bez čakania na prestup, v ideálnom prípade žeby všetky spoje na seba pasovali (len prestup z busu do busu čo je nereálne). Takže pri takomto syséme môže ísť primestská doprava do pár rokov do ... Veď všetci viete kam.
Ospravedlňujem sa za dlhý príspevok ale nedalo mi to. Malo by sa s tým niečo robiť
? ale nie tato prva ? ,teraz vyuzivaju vodicke opravnenie na kociky ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
capaCity
41:56- krásny záber na Trenčín, most vtedy ešte nevchádzal na ľavom brehu do súčasnej križovatky, ale na Palackého, v zábere možno vidieť ŠM11-ku našej MHD aj zastávku Palackého, PRIOR. Následne zábery z motorestu Maják v Opatovej...