Reakcia na: mds #6550:
k tomu mám pár pripomienok, ale skôr právneho charakteru, no nechám to tak. Lebo cene sa vedia venovať hne´d, aj an rýchlo ako sami v dokuemnte priznávajú, ale úpravy v prosopech cestujúcich alebo dokonca pre súlad so zákonom, to nie...Moja základná pripomienka: ak sa posledne cestovné zvyšovalo preto, že budú jazdiť len moderné autobusy, zaujímalo by ma, čo s tými piatimi novými vozmi čo stoja vo vozovni v NM. Karosy C734 sú totiž mestské vozidlá (a teda aprioir nevyhovujúce pre MHD), majú už cez 16 rokov (a teda sú prevádzkované v rozproe so zmluvou hoci za súhlasu mesta). Ak si má občan priplatiť (pradva je taká, že napr. zľavnený mesačník je lacnejší), čaká aj kvalitu. Tá sa od roku 2006 zvyšuje, ale stále to chce, aby sa mesto zaoberalo nielen cenou, ale aj stavom MHD, jej výkonmi a malo záujem na tom, aby bola strata menšia. Čiže nielen rátať s prirodzeným úbytok (to je fakt krása, že?), ale optimalizovať CP, prejazdy, trasu nočáka a podobne. A to sa, žiaľ vôbec NEDEJE. Zvýšiť ceny je to najjednoduchšie. Som preto proti tomu, lebo zatiaľ mi chýba systematický krok. Ten nevidím. A dúfam, že neuvidím to, čo spravila PD - po zdržaení ešte aj redukcia. Čiže nielen systematický krok, ale krok do prázdna. Snáď sa TN bude trochu zaujímať aj o to, čo urobili v BB na začiatku leta ohľadne intervalov, koordinácie liniek, v pláne je ďalšie nasadenie kĺbových autobusov a podobne.
Zatiaľ sa riešia len peniaze, nie MHD. Ale to je výsledok toho, že sa doteraz asi ? ?
Marek6283