este by som chcel poukazat na jednu nedobru vec a to slabe podvecerne spojenie z/na Juh II., pred zmenou v r. 2006 jazdilo po 18-tej hodine zo zast. Gen. Svobodu 9 spojov, teraz su to 4, co je menej ako polovica. hlavne ma tam stve ten poobednajsich int. 60 min. na l. 8 a 60 minutova diera na l. 1 medzi 18.30 a 19.30. uvazoval uz niekto nad rentabilnostou l. 3?
Juraj, nevies aka je vytazenost useku Zlatovska, VOD-EKO - Závažie? ja som zopar krat isiel a bol som v buse posledne 3 zastávky sám.
Juraj, nevies aka je vytazenost useku Zlatovska, VOD-EKO - Závažie? ja som zopar krat isiel a bol som v buse posledne 3 zastávky sám.
Spirits
Myslim, ze bud vsetky, alebo "ziadna". Ten system musi byt jednoducho jednoduchy, prehladny. Len to v dnesnej dobe obstoji. Samozrejme Hasicska, Hlavna stanica a konecne by mali byt urcite bez znamenia.
Ono nejaka rozsiahla studia by to mozno ani byt nemusela, mozno len zadat/poprosit vodicov, aby pocas tyzdna, dvoch zaznamenavali, na kolkych zastavkach zastavili zbytocne...Mozno by sme dostali zaujimavy vystup. A to, ze by tie tazke Karosy nemuseli zastavit a znovu sa rozbehnut by za rok mohlo usetrit nemale financie. Tych 100dolarov za barel mesto mozno donuti rozmyslat. Ekologiu nevynimajuc, samozrejme!