? nemam rad dlhe vtipy,no tento je dobry! ?
Este som si na jeden -dva-spomenul,snad som ich tu uz nepisal ? ...: Nervozny vodic vola na policiu a vravi: Zrazil som na ceste dve sliepky-pre boha co mam robit?!-operacny mu vravi: odpracte ich na krajnicu aby ich auta nerozvlacili ?
A ake byvaju posledne slova spolujazdca?-z prava dobre! ?
Alebo pustiť do éteru nejaký vtip ? Prispejem jedným, ktorý som nedávno čítal na internete.
Vodičovi sa na diaľnici pokazí stodvacinka. Okolo ide vodič na Oktávke RS, ktorý zastaví pri pokazenej Škode a ponúkne vodičovi pomoc. Začne ju ťahať. Vodič RS-ky mu hovorí: "Keby som išiel moc rýchlo, tak začni blikať." Po pár kilometroch sa pokazí aj Oktavka. Okolo vodič na Forde Mustang im ponúkne pomoc a začne ich oboch ťahať. Upozorňuje ich: "Ak pôjdeme príliš rýchlo, tak začnite blikať a trúbiť, ako sa len dá."
Pokračujú v ceste, až prefrčia okolo policajtov. Jeden z policajtov pokrúti hlavou a hovorí svojmu kolegovi :
"Ford Mustang - 200km/h, to je normálne, v pohode! Oktavia RS - 200km/h, to by sa dalo, keď má nadupaný motor, tiež v pohode! Ale embéčka 120, ktora trúbi a bliká, že ich ide obehnút, to je fakt sila! ?
Vyhral si!-a neboj sa-zastavka nie je v originalnej velkosti ? ,ale 1:80,vyhru si mozes prevziat od 14.-18.2.-mam poobedne a 11 vecer ktorymi vraj chodis...ako som pocul.
CSAO a Bratislavska most(to bola zastavka ked vychadza autobus z Velkomoravskej doprava a pred mostom bola kedysi v oboch smeroch zastavka pre 5,6,9,3,13...dnes by to bola hruza tam stat ? ,ostatnym dakujem a mozno este niekedy bude napad a sanca aj pre vas! ?
!!! Nova sutazna otazka: Kolko zastavok mala l.c.5 v 80tych rokoch na Bratislavskej ulici? (cena za prvu spravnu odpoved je-zastavkovy stlpik vtedajsieho prevedenia CSAD-zlty).
Na usporu km by spoje liniek 5,6,7,15 mohli m at novu otocku priamo pred SAD ak by to bolo mozne a tym by sa usetril nejaky ten kilometer na kazdom spoji a VOd-EKO(kde aj tak nie je otocka) by obsuzili spoje jazdiace k AUO. Co sa tyka L5, jej zrychlene spoje o 5:23 a 6:23 celkom poznam a nechodia prilis vytazene. Ak by sa tam dal klbak AUO by urcite zvladli. Napr. o 5:23 by sa dal klbak z L1 5:20 po TOS, kedze v toske uz robi malo ludi. Ale skor tie klbaky davat na L15 ktora ide zo stredu sidliska
Ja som rozpisal len jeden model. Takychto modelov mozeme mat aj 10 a vsetky budu variantnymi rieseniami.
Druhy model by mohol napr. vychadzat z tych 100 km denne, ale nezavadzala by sa ziadna uplne nova linka, iba by doslo k predlzeniu doterajsich liniek jazdiacich po Zlatovsku. Muselo by sa rozmyslat na tym
- ktore linky by to boli z pohladu odkial by sme sem vozili ludi
- kolko liniek by sa nam do tych 100 km zmestilo
- a ci tieto linky uz teraz nechodia na Zlatovsku natrieskane, takze by sa tam ziaden cestujuci iduci do AUO vlastne nezmestil
Urcite z pohladu MHD budu existovat 2 etapy:
1/ do doby uplneho rozbehu priem.parku a "utrasenia" pracovnikov z pohladu zdrojov cesty a druhu dopravneho prostriedku. Tu by sa linkovy system mesta nemenil, iba robili male upravy.
2/ po uplnom rozbehu a stabilizacii, kedy by sa mohol dat prepocitat nanovo cely system MHD vratane trasovania, linkovania a vyuzivania napriklad aj noveho mosta, ktory by v tej dobe mohol byt aj hotovy.
jasné, stalo sa ? poznám zmluvné vzťahy. Sem píšem pre ďalšie zlepšováky a návrhy. Pretože ako to poznám, u nás sa to rieši buď - alebo, a variantné riešenia asi moc nikto nenavrhuje. ?
? hotova pasia pre dochodcov,taky poschodak ? ,a u nas koli podchodu a tym co vzniknu pod trat...by dopadol ako v tej bondovke- ? http://www.youtube.com/watch?v=XzwXNvMyZd8&feature=related ,ale inak je to pekny kusok,no pockame na tie klbaky ?
Dopravaci nemozu cakat na vetrik, dopravaci pracuju s cislami. Tvoj vetrik treba fuknut listom na oddelenie dopravy na meste.
Nesuhlasim, ze samotna neexistencia vstupov nezaklada nemoznost navrhu. Preferujem metodu dopravno-ekonomickeho modelu. Tento sa tvori opacnym postupom ako som ti napisal, teda "odzadu", od penazi.
1/ Predpokladajme, ze mesto je ochotne do obsluhy AUO dat napriklad milion korun, co nie je malo penazi, teda 33 tis.€.
2/ Tuto sumu vydelime 0,9 € a vyjde nam, na kolko kilometrov mame penazi. V tomto modeli by to bolo asi 36 500 km rocne. Teda asi 100 km na den.
3/ Dalsim modelom bude pocet cestujucich, nech ich je napriklad 300, teda bude ich treba odviezt 4-mi autobusmi.
4/ Poslednym modelovym cislom bude pocet smien, pre zaciatok nech pracuju na jednu smenu kazdy den v roku.
Mame teda styri spoje do roboty, styri z roboty plus dalsie styri "vratne" spoje (lebo autobusy nebudu pred firmou cakat 8 hodin po navezeni ludi na ich odvezenie). Spolu 16 spojov.
5/ No a mozem zacat rozmyslat nad linkami. Mame teda 100 km na 16 spojov, teda jeden spoj (a teda linka) moze byt priemerne dlhy 6 a pol kilometra. Ak by sme dali nejake spoje z Juhu, co je omnoho viac km, museli by sme zvysok mat spoje kratsie. Teda z tych styroch autobusov by mohol ist maximalne jeden z Juhu, aby nam ostatne tri isli zo zel.stanice. A tak dalej mozeme rozmyslat. Stale mame len tych 100 km a 16 spojov, takze urcite nikdy neurobime to, co si napisal ty.
Takze skus pokracovat. Mas 100 km denne a mas 4 autobusy. Ako by si to teraz riesil?
počkaj ešte keď prídu s kĺbovými autobusmi, zrazu bdue aj ten akceptovateľný, lebo zatiaľ je názor pána Troligu, že tieto sú nevhodné a riešením sú tieto doubledeckery ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan001
Otázka je, či neprispeje aj samotné Ouptronics, či už na spoje alebo na vozidlá (ako napr. KIA v ZA).
Inak samozreme týmto smerom som sa v návrhu #5886 uberal, pretože len zvýšiť počet km vie každý, ale ja som sa snažil aj ušetriť. ☺