Viem, ze to sem nepatri, ale nemate nahodou niekto fotografie Trencina z tych cias, co tu opisujete? Rad by som ich mal v archive. Nejake mam, ale stale malo
a vieš prečo? Lebo ulica gen. Štefánika bola vtedy uzavretá a rekonštruovala sa. Na stanici vtedy fungovali tri semafory, prvý ako prichádzaš na AS od Kragujevackých hrdinov pred prvým prechodom, druhý pred druhým a tretí na konci nástupíšť. Všetky boli dopytové, pretože tadiaľ bola presmerovaní veškerá premávka. ? Ale v každom prípade stáli ešte pri merine, aj dnes je tam ešte rozpoznateľná nika.
velmi pekne dakujeme brefosovi, tie CP su naozaj zaujimave. Zatial som to nastudoval po L17 a ako najzaujimavejsie mi pridu tieto veci:
-L1,7,11 stali na Žel. stanici a dalsia zastavka bola az TOS, takze zrejme premavali po Zeleznicnej a nie Stefanikovej. Mam aj mapu z tohto obdobia kde je to tak. Myslel som ze je to tlacova chyba, ale asi to tak ozaj bolo. Napada ma, nebolo to z dovodu rozsirovania Stefanicky?
-Biskupice mali naozaj velky pocet spojov zabezpecovany linkami 2 a 10
-premavka L17 aj pocas vikendov od rana az do vecera v int. 40 az 60min.
-takisto velky pocet spojov iducich do Zablatia na L3 a 13
áno, bývalo to tak. A naviac, nestál tam ani na znamenie každý spoj liniek, ale len vybrané. Linky 1,17 a 22 tam nezvykli stávať vôbec (na nich jazdili Ikarusy), linky 5,8,15,23 len niektoré spoje, linky 11 a 21 tam stáli na znamenie komplet...veru to bývalo zaujímavé. Lenže vtedy tam nebol hypermarket COOP, LIDL, nebola tam zástavba na ulici Pod Juhom (za COOP-om), takže to bola zastávka najmä pre ľudí bývajúcich v bydovkách pri MHT (smer Soblahov).
Tie Ikarusy tam nestáli najmä kvôli rozbehu a przdeniu, keĎ neexistoval kruhový objazd, tak cesta vykazovala v smere gen. Svobodu - Inovecká v mieste križovania so SOblahovskou taký zlom, resp. "odskok", spôsobený tým, že pôvodne neexistovala spojnica ulíc gen. Svobodu a Inoveckej/Električnej okolo dnešného Baumaxu. Táto sa vybudovala ako dvojprúdová, s výhľadovým rozšírením na štvorprúdovú (tak ako je gen. Svobodu), lenže k tomu nedošlo. V mieste napojenia na križovatku v tvare "T" SOblahovská - gen. Svobodu sa neurobili dostatočné zemné práce a pri klesaní dole juhom pôsobila Soblahovská ulica ako "skokanský mostík". Isto si niektorí ešte pamätáte, ako tam zalamovalo Ikarusy keď išli rýchlo v kĺbe... ? ? ?
super, pamäť mi teda ešte slúži. Áno, linka 4 zanikla už v roku 1990 po odčlenení sa Zamaroviec. Keby sa podarilo zohnať ešte tak nejaký CP zo 70-tych alebo polovice 80-tych rokov, bolo by to ideálne. Gratulujem k úspechu s týmto CP. ? ?
Ani tu už linka č.4 nefiguruje. A tá L10 má veru pekný interval, cca každých 30 minút cez prac. dni. Jazdila takto: Nozdrkovce-Karpatská-OÚNZ-OS Centrum-Hasičská-Žel.st.-Zimný štadión-Hodžova-Sihoť,III-Nová Kubra/TOS. Spoj naozaj odchádzal 22:07a smer Nozdrkovce od zimáku. ?
Ak by sa mal raz čas a chuť, veľmi rád ho privítam. Vieš pozrieť, či linka 10 premáva ešte v pôvodnej trase Nová Kubra (jedna zastávka za terajšou konečnou Sihoť IV, starý názov Sihoť VÚO) - Nozdrkovce? Ak áno, mal by na nej jazdiť najneskorší víkendový spoj zo sídliska Sihoť (od zimáku cca 22:06a). ?
Keď sa spomína zastávka pod Juhom, tak si spomenul podareného šoféra a ja bohužiaľ, ale nedá mi spomenúť, že máme aj takého, ktorý keď aj mávaš a ruku máš hore, tak nezastaví, iba sa na teba pozrie a prefrčí. Mne sa to nestalo, ale sedel som vtedy v BUSE a videl som to. Myslím, že to by sa stávať nemalo.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
brefos