Reakcia na: keune-br #536:
mrzi ma to, ale zakony, cisla a pod. niesu moja silna stranka ale ako vidis Juraj pise 16 rokov a tiez GO nemozes robit donekonecna, taka generalka co som pocul stoji velke peniaze, mozno by si bol aj prekvapeny a potom stoji za uvahu ci sa viac oplati kupit nove vozidlo alebo donekonecna opravovat stare. moj nazor je taky ze TN nema problem co sa tyka klbovych vozidiel, najmä ked este jedno pribudne, Trencin ma problem so strasnym grafikonom, uz som to pisal...jeden spoj natrieskany, druhy prazdny. napr. sa pozri na l. 23 ktora ideč so stanice 15.50 klbova po l. 1 15.45 ktora ide solo z Kubrej natrieskana na 100% na tuto l. 23 ide taka mala rodinna skupinka ludi zatial co v tej jednotke je sardinkova atmosfera. to je pekny priklad toho ako je to vsetko nespravne porobene
kvorka
1. nové CP sú oveľa prehladnejšie a komplexnejšie ako tie predchádzajúce /vylepšil by som zachádzky a ich vylepovanie/
2. konečne sa obnovuje prestarnutý vozový park - najväčšie plus
3. linka 28. Tam kde sa mesto rozrastá by malo záležať na spojení, a preto L28 je logické vyústenie.
4. linka 50. /cena, trasa a frekvencia len 2 dni sú však dosť mínus/
5. zatiaľ len "plán" výmeny označníkov /hádam sa po 7 rokoch dočkáme súladu čísel, názvov v CP a označníkov/
?