Vidim, ze sa tu rozbehla zajimava debata o starych vozoch tak len v skratke ?
Re #4787 kvorka: len poopravim ze ide o voz TN-836AM II (683ka nemala svoju "dvojicku").
Re #4789 milan002: suhlas, ten nas mi ale prisiel este fialovejsi a mal trilexi na napravach, vnutri biele tyce, naposledy som ho videl v provozu okolo roku 1990, na poobednajsej L19 v smere na Juh a uz vtedy bol v katastrofalnom stave...
Re #4792 baco: hovoris o vilovej trojdverovej verzii - hybrid 280.10 a .08 (TN-642 AM/I), ten skutocne chodil len na L15+hokejova posila (vyradeny cca. 2000), tak ci onak, okrem neho fungoval klasicky 280.08 a vyskytoval sa na L19 jak pisem v reakcii na milana 002, draxter, s tym vyradenim bych to videl este skor, povedzme 91-92 co povies?
Re #4787 kvorka: len poopravim ze ide o voz TN-836AM II (683ka nemala svoju "dvojicku").
Re #4789 milan002: suhlas, ten nas mi ale prisiel este fialovejsi a mal trilexi na napravach, vnutri biele tyce, naposledy som ho videl v provozu okolo roku 1990, na poobednajsej L19 v smere na Juh a uz vtedy bol v katastrofalnom stave...
Re #4792 baco: hovoris o vilovej trojdverovej verzii - hybrid 280.10 a .08 (TN-642 AM/I), ten skutocne chodil len na L15+hokejova posila (vyradeny cca. 2000), tak ci onak, okrem neho fungoval klasicky 280.08 a vyskytoval sa na L19 jak pisem v reakcii na milana 002, draxter, s tym vyradenim bych to videl este skor, povedzme 91-92 co povies?
draxter