Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #16450:
Lebo mal zadnú nápravu natáčanú. Nápisy "pozor, vybočuje" na zadnom čele si pamätám doteraz
Reakcia na: henko151 #16447:
Mal menší vnútorný polomer otáčania ale zasa mu vybočoval zadok.
Reakcia na: Viko #16448:
Ak by sa odbavenie urobilo ako v MHD, asi by to bolo postačujúce.
Reakcia na: milan005 #16446:
Cieľom IDS by práve malo byť, aby čo najviac pravidelných cestujúcich nebolo treba odbavovať pri každom nastúpení.
Reakcia na: milan005 #16446:
Aj tak Ikarus bol kratší od 18m o meter a pol, takže predpokladám, že bol aj obratnejší.

Ak sa nakúpia LE, tak ale čo sa týka do počtu miest na sedenie, tak 12M (45) je ekvivalent 10,6M vysokej (41). Takže, ak sa chce zachovať aspoň aktuálna kapacita miest na sedenie, tak nemôžu prísť LE 10,8, lebo tie aj u Iveca aj u SORky majú menej sedadiel (okolo 37).
Reakcia na: kvorka #16444:
Klimatizáciu majú našťastie všetky.
Čo sa týka dĺžky nevnímam potrebu kapacitnejších, na prevádzke TN by bodol tak jeden naviac. Stane sa že sú spoje plnšie, ale to sú tie okolo 6:45-7:45 a 13:45-14:45, zvyšok dňa vyššiu "kapacitu" nevnímam ako potrebnú.
Ak by sa nasadil v súčasnom odbavovacom systéme 18m bus a upravili sa tak spoje aby dostal naozaj "náraz", cesta s odbavením cestujúcich by sa mohla zdať nekonečná.
Kedysi chodil Ikarus, ale drvivá väčšina ľudí v ňom mala mesačník a nebolo potrebné sa zdržovať.
Samozrejme by bol aj problém s otáčaním, miesta kam Ikarus v minulosti chodil a pohodlne sa otočil už v súčasnosti "musela ustúpiť parkovaniu osobných áut".
Reakcia na: kvorka #16444:
Ono paradoxne SAD TN má v každom Crosswayi klímu (ktovie, či je v každom aj funkčná).

Ale hej, súhlasím, že by chcelo viac dlhších autobusov a viac LE.
Reakcia na: henko151 #16443:
Mne by ani nevadil ten vek, ono na pohľad zvonka nevyzerajú ani zle. Skôr absencia klímy či nízkopodlažnej časti, prípadne ako s tou kapacitou. v BB kraji majú aj 12ks dlhých kraťasov (15m Crosy ak sa nemýlim). V TN kraji sú tuším 2 u SAD PD. Neviem, či by aj toto nemalo byť už predmetom úvahy, a teda potreba 15m a 18m vozidiel v istom počte, nielen 10.8m a 12m vozy.

Keďže žiadne info v tomto smere nie sú, nebolo by zlé, aby sa s tým uvažovalo.
Reakcia na: milan005 #16442:
Vo väčšine krajov, by najstarší už bol blízku dvojnásobku maximálneho povoleného veku a najnovší za polovicou životnosti na linkách.😁
Najstarší je z r. 2007 a najnovší 2019? Nové vypadajú inak... 🙂
Reakcia na: S499.1023 #16438:
Nuž zopár NP kusov, inak staré Crossy. V TN ani len 15m voz. Neviem, či to pomenovať inak než staré. Nehovoríme zlé, ale predsa len.
Reakcia na: Pablo #16439:
Aha, neuvedomil som si, že v rámci IDS hovoríme aj o prímeste.
Reakcia na: S499.1023 #16438:
No na primeste maju už väčšinu riadne múzea, Prievidza je na tom ešte lepšie, tam hadam bus pod milion nemaju...
Reakcia na: linka10 #16437:
Akože máte v Trenčíne staré autobusy???
Reakcia na: PtrkHrnk #16436:
Viac ako nový názov by sa zišli nové autobusy.
Reakcia na: nuuk #16434:
Díky, už si spomínam, dnes sú tam tuším potraviny, cez cestu od Radegastu
Reakcia na: milan007 #16433:
na žilinskej. fungovala 1987-1994
Reakcia na: draxter #16425:
Pošta 7 bola kde?
Reakcia na: draxter #16426:
Nič moc, obávam sa či vydržia pri týchto číslach. Posledne som čiel N1 so štyrmi-piatimi.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.