Tak pridám aj ja svoj názor:
1. čísla sú potrebné a už dávno mali byť. Uvedomuje si to aj TNSK, pretože to do súťaže žiadal, aby sa to dalo realizovať.
2. kým bude súčasný kočkopes medzi RAL a MHD, tiež vidím vhodné, aby linky, kde platí mestská tarifa, mali číselné označenie
3. pri letmom pohľade z diaľky mi snáď nikto nebude hovoriť, že orientácia číslom je prvotná a lepšia, pretože menšie písmená sú logicky vidno až keď je voz bližšie. Čiže áno, vždy orientácia číslom pomôže a to bez ohľadu na to, aké je konkrétne linkové vedenie
4. § 2 ods. 4 vyhl. č. 42/2023 Z.z. "Ak objednávateľ neurčí inak, za označenie linky sa považuje trojciferné číslo..." - čiže označiť sa dá bez zmien liniek alebo ich číselníkov už teraz, a to jednoducho, nepoužitím rovnakého čísla
5. Dlhé Hony: nebudem komentovať to, že zrušíme zastávku pre RAL, lebo autobusy porušujú pravidlá cestnej premávky. Niekto tu písal presne to, čo si myslím aj ja, že namiesto úpravy trasy alebo sankcie vodičom, sa pristúpilo z pohľadu cestujúceho k najhoršej variante.
6. Jilemnického: ak to nie je dočasné riešenie, nie je to dobré riešenie, ide v protiklade s tým, o čom sa tu už roky básni
1. čísla sú potrebné a už dávno mali byť. Uvedomuje si to aj TNSK, pretože to do súťaže žiadal, aby sa to dalo realizovať.
2. kým bude súčasný kočkopes medzi RAL a MHD, tiež vidím vhodné, aby linky, kde platí mestská tarifa, mali číselné označenie
3. pri letmom pohľade z diaľky mi snáď nikto nebude hovoriť, že orientácia číslom je prvotná a lepšia, pretože menšie písmená sú logicky vidno až keď je voz bližšie. Čiže áno, vždy orientácia číslom pomôže a to bez ohľadu na to, aké je konkrétne linkové vedenie
4. § 2 ods. 4 vyhl. č. 42/2023 Z.z. "Ak objednávateľ neurčí inak, za označenie linky sa považuje trojciferné číslo..." - čiže označiť sa dá bez zmien liniek alebo ich číselníkov už teraz, a to jednoducho, nepoužitím rovnakého čísla
5. Dlhé Hony: nebudem komentovať to, že zrušíme zastávku pre RAL, lebo autobusy porušujú pravidlá cestnej premávky. Niekto tu písal presne to, čo si myslím aj ja, že namiesto úpravy trasy alebo sankcie vodičom, sa pristúpilo z pohľadu cestujúceho k najhoršej variante.
6. Jilemnického: ak to nie je dočasné riešenie, nie je to dobré riešenie, ide v protiklade s tým, o čom sa tu už roky básni
LUK
"prečo zrovna Dlhé Hony"
práve preto, že tam neustále postával autobus v jazdnom pruhu (nie v nike, v jazdnom pruhu!) (tým nové riešenie neobhajujem)