Čo si v strese, na rekonštrukciu sme čakali desaťročia, pár rokov rekonštrukcie zvládneme ako nič. A ak to pôjde tak rýchlo ako oprava starého mosta, ktorá podľa sľubov baču RR začala ihneď po otvorení nového, tak sme úplne v klude.... Myslím, že rok 2100 keď budeme hlavné mesto sveta žitia, by to mohlo byť všetko v cajku
No, najskôr som si myslel že treba vydržať dačo ale teraz keď začalo pršať sa ukázalo že tie dočasné dve miesta pri bilbordoch stoja za makču pikču=blato, kaluže-hnus...Mali sa vyčleniť dva pruhy z PAD a cestujúci by boli aj pod prístreškom...aj keď je mi jasné že by to mali zase komplikovanejšie modré autobusy a dedinári...a prekvapuje ma "tempo" / prác na mestsko-diaľkovaj časti---3-4 dni po odstavení a nič...to malo hneď predsa nabehnúť makanie a presne rozplánované kroky hneď od začiatku....som ja zvedavý na tú kvalitu a dodržanie termínov...
Dnes som išiel úplne náhodou okolo železničnej stanice, respektíve miest na služby prímestskej a MHD v Trenčíne . No veru super divočina. Viac tu očakávam komentáre od pánov vodičov a kompetentných z kocúrkova. Ma mia.
Vkusné a funkčné autobusové prístrešky realizuje aj firma ARDSYSTÉM. Možno by stálo za zváženie, či by sa pri dopĺňaní zastávok na miesta, kde chýbajú, mohli použiť moderné riešenia, ktoré sú estetické a zároveň praktické. Tu je ich web: https://ardsystem.sk/mestsky-mobiliar/autobusova-zastavka/
Ja si myslím zas toto. Hovoríme o konkrétnej ceste III triedy /Derku/ tu odkaz https://trencin.sk/wp-content/uploads/2018/01/Komunik%C3%A1cie_mapa_Tren%C4%8D%C3%ADn.pdf
Teda správcom cesty je TSK / nie mesto Trenčín /. Obce vykonávajú miestnu štátnu správu vo veciach miestnych komunikácií a účelových komunikácií ako prenesený výkon štátnej správy. Teda už vôbec nič s touto cestou mesto Trenčín - nemá.
Ďalej , Mestská polícia má výrazne obmedzenú právomoc v cestnej premávke, avšak je oprávnená objasňovať priestupky proti bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky spáchané neuposlúchnutím pokynu vyplývajúceho
a) z dopravnej značky zákaz zastavenia, zákaz státia, zákaz vjazdu, zákaz odbočovania, zákaz otáčania, nízkoemisná zóna, prikázaný smer jazdy, prikázaný smer obchádzania, vyhradené parkovisko, obytná zóna, pešia zóna, školská zóna, zóna s dopravným obmedzením a parkovisko
b) zo všeobecnej úpravy cestnej premávky, ktorou sa zakazuje zastavenie, státie a vjazd vozidiel.
pričom uvedené priestupky je oprávnená aj prejednať v blokovom konaní.
Zákon č. 8/2009 Z. z.Zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Zastavenie a státie
§ 23
(1) Vodič smie zastaviť a stáť len vpravo v smere jazdy v jednom rade a rovnobežne s okrajom cesty, čo najbližšie k okraju cesty a na jednosmernej ceste vpravo i vľavo. Ak nie je ohrozená bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky, vodič smie v obci zastaviť a stáť kolmo, prípadne šikmo na okraj cesty alebo zastaviť v druhom rade. Pri státí musí zostať voľný aspoň jeden jazdný pruh široký najmenej 3 m pre každý smer jazdy. Pri zastavení musí zostať voľný aspoň jeden jazdný pruh široký najmenej 3 m pre oba smery jazdy.
Viac krát som bol osobne prítomný na riešení takejto situácie pri Okresnom súde v Trenčíne oproti Kooperatívy. Samotný úkon vždy robil policajt / viz kto to je podľa právnej normy, určite nie príslušník MsP/. Mocne pochybujem, že by mala MsP napríklad certifikované meradlá, keď im Rybníček nekúpi ani len hlukomer. To si teda myslím ja.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milan007
Prečítaj si ešte raz, čo som napísal, otvor si zákon, vypísal som presné ustanovenie.