Reakcia na: milan007 #16114:
Ja si myslím zas toto. Hovoríme o konkrétnej ceste III triedy /Derku/ tu odkaz https://trencin.sk/wp-content/uploads/2018/01/Komunik%C3%A1cie_mapa_Tren%C4%8D%C3%ADn.pdfTeda správcom cesty je TSK / nie mesto Trenčín /. Obce vykonávajú miestnu štátnu správu vo veciach miestnych komunikácií a účelových komunikácií ako prenesený výkon štátnej správy. Teda už vôbec nič s touto cestou mesto Trenčín - nemá.
Ďalej , Mestská polícia má výrazne obmedzenú právomoc v cestnej premávke, avšak je oprávnená objasňovať priestupky proti bezpečnosti a plynulosti cestnej premávky spáchané neuposlúchnutím pokynu vyplývajúceho
a) z dopravnej značky zákaz zastavenia, zákaz státia, zákaz vjazdu, zákaz odbočovania, zákaz otáčania, nízkoemisná zóna, prikázaný smer jazdy, prikázaný smer obchádzania, vyhradené parkovisko, obytná zóna, pešia zóna, školská zóna, zóna s dopravným obmedzením a parkovisko
b) zo všeobecnej úpravy cestnej premávky, ktorou sa zakazuje zastavenie, státie a vjazd vozidiel.
pričom uvedené priestupky je oprávnená aj prejednať v blokovom konaní.
Zákon č. 8/2009 Z. z.Zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov
Zastavenie a státie
§ 23
(1) Vodič smie zastaviť a stáť len vpravo v smere jazdy v jednom rade a rovnobežne s okrajom cesty, čo najbližšie k okraju cesty a na jednosmernej ceste vpravo i vľavo. Ak nie je ohrozená bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky, vodič smie v obci zastaviť a stáť kolmo, prípadne šikmo na okraj cesty alebo zastaviť v druhom rade. Pri státí musí zostať voľný aspoň jeden jazdný pruh široký najmenej 3 m pre každý smer jazdy. Pri zastavení musí zostať voľný aspoň jeden jazdný pruh široký najmenej 3 m pre oba smery jazdy.
Viac krát som bol osobne prítomný na riešení takejto situácie pri Okresnom súde v Trenčíne oproti Kooperatívy. Samotný úkon vždy robil policajt / viz kto to je podľa právnej normy, určite nie príslušník MsP/. Mocne pochybujem, že by mala MsP napríklad certifikované meradlá, keď im Rybníček nekúpi ani len hlukomer. To si teda myslím ja.

TomoSK
Ty teraz tvrdíš, že sa nerieši šírka, ale podložie. Obyvatelia tvrdia, že im praskajú domy a zaručene to je z autobusov, hoci taký posudok nikto nikdy nevidel.
Na druhú stranu, cesta je v správe TSK, od ktorých máme písomne potvrdené, že podložie cesty je uspôsobené ťažkým vozidlám, pričom značka zákazu prejazdu vozidlám nad 3,5 tony tam bola osadená kvôli obmedzeniu tranzitu, nie kvôli limitom samotnej cesty.
Názor nech si utvorí každý sám... Možno by prejazdnosti a aj zaťaženiu ulice J. Derku pomohlo, ak by si osobne sťažovateľ neparkoval svoje hebedo Ford Ranger na ulici.