Na margo "skoro fialového" Ikarusu z L19 v pôvodnej diskusii: Farba je pôvodný budapeštiansky lak, jedna vzorka ešte existuje: https://evidencia-dopravcov.eu/foto/46658
Do Trenčína sa podľa všetkého na jar 89 dodali štyri jazdenky, ale kvôli opotrebeniu jazdili iba krátko.
Môžeš predĺžiť. Ak tá 2/16 chodia v tých časoch ako chodia lebo medveď - žiadna nadväznosť na iné spoje MHD alebo vlaky, prípadne pre dochádzku do školy/zamestnania, obehy - tak nie je problém posunúť im časy tak, aby sa dali spojiť do jednej linky.
Stále však platí, že Nozdrkovce sú zrejme najmenšia "samostatná" časť mesta, kam chodí MHD a primerane tomu vyzerá aj vyťaženosť spojov. Noviny to vytŕhajú z biedy asi len tým, že dávajú potenciál na základný hodinový interval.
Čokoľvek však na tej 2ke spravíš, ten potenciál na nárast počtu cestujúcich je dosť obmedzený. Určite vyšší, než do nejakej čisto dedinskej lokality typu Selec/Dubodiel, ale ani tam tie spoje nejazdia natrieskané... vlastne možno je to preto, lebo Selčania chcú priamy spoj do Maxu a tak radšej chodia autom...
V prípade dvojky nie je problém v krátkej trase. Kdekoľvek by išla, na jej konci budú Nozdrkovce s počtom obyvateľov jedného-dvoch panelákov. Každopádne je priestor na podstatné zlepšenie, keď sa postaví Bobrovnícka Sihoť s plánom cez 600 bytov+domov.
Myslím, že čísla potvrdili predpovede. Neverím, že 2 a 23 sa podstatne zlepší. Krátka trasa robí svoje. Za úvahu by stálo to, že 23 aspoň k Maxu točiť. Alebo jednu z tých liniek potiahnuť miesto tých vložených spojov linky 16 a dlhšou trasou by vyťaženosť vzrástla.
Rátať Kubrú+Kubricu na opúšťaní zastávky ZŠ Kubranská ti môže skresliť peší presun Kubranov na zastávku Pred polom na L1 ktorý po starom nebol, nebol naň dôvod.
Spočítať vyťaženosť sa dá tak akurát z Juhu a na Juh že pozrieš koľko ľudí máš v smere z Juhu pred zastávkou Pod Juhom a v smere na Juh pri opúšťaní tejto zastávky za celý deň.
To isté Ľ. Stárka, Old Herold a Záblatie, cint. smer nový most.
Sihoť, štvrť Dlhé Hony, Kubrú, Noviny+Biskupice pre zmenu trás a nárast prestupov na fakt rôznych miestach nespočítaš s dobrou výpovednou hodnotou.
Veď hovorím, slabá propagácia. Už dávno malo od vsadiak znieť, že nocaky sú za cenu denných (áno, 2€ je pre mňa výpalníctvo za jazdu), že na nich platí PCL a že už jazdia...bla bla bla...malo propagácie. Chcelo by to banner na hlavnej stránke mesta a všade to dať. Ja tiež toľkú osvetu robím a ľudia stále: to fakt? Jazdia? V info mala byť príloha znovu. Alebo článok na prvej strane. S výmerami daní sa mohol doručiť leták.
Čo vieme o tomto ? Správa z dneška
Ministerstvo dopravy SR |MM| Jednotný cestovný lístok bude od 1. júla 2026 platný na celom Slovensku. V prvej fáze sa zameriava na verejných poskytovateľov dopravy, teda mestskú hromadnú a prímestskú autobusovú dopravu a železnice. Postupne budú do tohto systému zapojení aj súkromní dopravcovia, bude to však závisieť od kompatibility ich systémov s požiadavkami NICL.
Ta zalezitost ohladom Jana Derku je od zaciatku jeden velky prepal. Prirovnal by som to ku kupe ojazdeneho auta. Prides a uz na prvy pohlad sa ti nelubi, ides na skusobnu jazdu ale nejde nastartovat, ked konecne nastartuje, buchocu napravy a motor dymi a nakoniec bazarnik este ani zlavu neda. Nuz ked aj po tomto sa rozhodne to auto niekto kupit, nemozno sa cudovat nasledkom.
S trasovanim linky cez tuto absolutne nevhodnu ulicu na prejazd vacsich vozidiel nesuhlasil snad nikto. Ani cestujuci, ani obyvatelia ani soferi ani par ludi z vedenia. Ja im fandim, keby mam kontakt na tu paniu aj tu peticiu im podpisem, pretoze mi dava zmysel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
draxter