Reakcia na: TomoSK #14001:
Len by som rád dal dodatočne do pozornosti, že na spojenie starej Sihote a Maxu sa myslelo, avšak ako prestupné spojenie, kým sa nevymyslí niečo koncepčné a nie provizórne... Počas celého dňa sú nadväznosti na Žilinskej medzi 24 a 1 obojsmerne, 1 navyše bude odbavovať zastávku rovno oproti nástupišťu smer Sihoť, takže aj tá dochádzková vzdialenosť bude prakticky žiadna.V budúcnosti, pri ďalšom navýšení výkonov (odhad r. 2025) pracujeme s trvalejším riešením, ktoré by zároveň obslúžilo aj oblasti, kam sa dnes nejazdí, no malo by sa tam jazdiť (Partizánska).

theo
Alebo radikálnejšia zmena... Posunúť L23 na odchod zo Stanice na :55 minútu. Stále znesiteľných dvadsať minút na čakanie na prípoj od rýchlikov zo Žilina a expresy od Bratislavy.
Štyri minúty po príchode osobáka zo Zlatoviec (aj keď asi minimálne využitie), tri minúty po L1 zo Sihote, tri minúty po celej pri Nemocnici (chytí šikovnejších zdravotníkov, ktorí o osemnástej/šiestej za sebou zabuchnú dvere na ambulancii).
V opačnom smere, ak dobre pozerám, by zrejme pod Juhom bol možný prestup a L8 na Sihoť (víkendy) a tiež možnosť prestupu na/z Juhu II (cez víkendy tam na L8 a späť z L7). A stále by bol prípoj na niektoré diaľkové vlaky.