Reakcia na: milan005 #13999:
Primárna idea 16ky bola ponechať priamo prepojenú Kubrú s Maxom, už tak sú miestni dosť na prášky. Hoci si myslím, že to už prešlo do roviny detskej hry "telefón", kedy si v Kubrici odovzdávajú od susedy k susede vyložene nepravdy, lebo nám chodia naštvané maily, že rušíme spojenie Kubrice s centrom, s nemocnicou aj s Juhom... Zo správy "11 pôjde cez Sihoť" sa zjavne stalo "11 pôjde po Sihoť", čo burcuje zbytočné vášne.Avšak nápad so šestkou, ktorá preberie rozsah šestnástky (a naopak), a zároveň pôjde cez podjazd na starú Sihoť sa mi úprimne pozdáva, obzvlášť potom, čo bol prekopaný Priemyselný park a prakticky celé poobedie až do 18:30 zostane spojenie Zámostia s AS, čo je na skok od OA. Pri 16 sa zvažovali viaceré možnosti trasovania, avšak časová poloha je silne účelná, vďaka tomu aj dosť nešťastná - prípoj na 4/11 obojsmerne na Hasičskej, čo tvorí z Kubrej odchody tesne po sebe. Tieto dve linky majú na celom Severe najväčší rádius a sprístupnia dobré a rýchle spojenie so Zámostím prakticky všetkým.
Či by sa naplnila? Pár nastupujúcich na Štefánikovej smerom do Kubrej máme, asi tretina z nich je Kubrica (hah, do 2 cestujúcich), no väčšinu zvyšku asi pokryje tá jednička... Mimo špičiek by to bolo asi také všelijaké, nazdávam sa, že rozsah súčasnej šestky by tam asi postačujúci bol. Kubričania majú naďalej k dispozícii Lidl a obchodné stredisko na Sihoti z hľadiska občianskej vybavenosti.
Budem uvažovať, čo sa tam ešte dá vymyslieť.

milan007
https://www.vlaky.net/zeleznice/kratke-spravy/43584-Cestovne-v-trencianskej-MHD-od-jula-dvojnasobne-zdrazie-Mesto-argumentuje-posilnenim-spojov//
Nuž bude ešte horúco. Ale zaslúžene, lebo takto sa to nerobí do psej matere, ľudia sa na plagátoch čičíkajú inými informáciami a pri reforme MHD o Tom tiež ani slovo.