Je presne vidno, ako sa obsluhovali bytovky Nových Zlatoviec i Kvetnej, zastávka na Brnianskej (ČSAO), obsluha nočnej linky X. Takto by som rád videl zakreslené spoje novej koncepcie.
No a keď sme pri tej osbluhe rôznych lokalít, kde dosiaľ MHD nebola, tak Partizánska ulica či Cintorínska - sú tam aj 11 poschodové paneláky - zostala bez obsluhy MHD stále.
4ka chodí do Bieleho Potoka, ktorý obsluhujú čiastočne aj prímestské autobusy a samotný Biely Potok je podobne veľký ako taká Kubrica, takže chápem, že tam veľa cestujúcich tam nie je. Ale zase v okolí Bieleho Potoka sa nachádza veľa turistických cieľov, takže linka má sezónny potencial.
Keď si pozrieš, ale 3, tak skoro vždy je plná aj napriek krátkym intervalom.
Podľa mňa odkedy je zreformovaná MHD, tak je oveľa použiteľnejšia, autobusy sa čakajú na prestupných bodov, ľudia sa naučili aj prestupovať, aj využívať platbu platobnou kartou. Taktiež 1 a 2 robí pekný okruh, Hrboltová rýchlejšie spojenie s centrom mesta, Klačno má zjednotenú ponuku spojov smerom do centra a na stanicu a tie slabšie prepravné prúdy majú zabezpečný prestup, ktorý nie je ani nijak komplikovaný.
Jediný problém Ružomberku je možno nedostatočná komunikácia zmien s verejnosťou a celkovo komunikácia dopravcu s cestujúcimi a fakt, že mesto by chcelo mať asi rovnaké výdaje za MHD, ako keď boli výkony o veľa % nižšie a ulicami sa preháňali Karosy a malé SORky.
Ospravedlňujem sa za použitú konvezačnú skratku, myslel som tým, že si objednávateľ nezazmluvnil platby kartou pri všetkých dverách, ale iba pri vodičovi.
Nie tu je úplne opačný paradox. Už nainštalované označovače bankové karty štandardne podporujú, len si niekto platby kartami nezazmluvnil, tak ich nemáme...
Toto je problém, že sa nezverjňujú všetky informácie. Dovtedy nemalo byť ani verejné prerokovanie. Ľudia keby videli tarifu, inak reagujú. Zrazu sú limity (čo je správne), a zase sa to dozvieme kedy? Hlavne že lehota na pripomienky je len do 14.6. Chcem vidieť koľko ľudí to za tak krátky čas po všetkých týchto informáciách komplexné naštudujte. Asi len Milan005 a draxter.
Cize správne rozumiem, že sa teraz po súťaži na nového dopravcu ide mesto buchnúť po vačku a na každé dvere dokúpiť zariadenie na čítanie bankovej karty?
Zaujímavé vzhľadom na prezentované čísla a argumenty proti sms lístku čo nevyžaduje žiadne zariadenia. By ma zaujimalo, čo to bude stáť (stavím sa, že suma je aspoň 5místná).
A ešte, koľko km ročne má nový grafikon? A už je k dispozícii niekde?
To je ale bez limitu. S limitom by nebolo treba kupovať 24-hodinový lístok vopred, ale vždy by sa na konci dňa vypočítalo najvýhodnejšie cestovné.
Pri dnešných cenách by bol 1. a 2. lístok za 0,40 €, tretí za 0,20 € a všetky ostatné jazdy v ten deň zadarmo. Tzn. by sa vždy zúčtovalo max. 1 € v jednej platbe.
Bude to presne tak ako si to predstavuješ. Platí pre transakcie v automatickom režime (t j. pre jedného cestujúceho za celé cestovné). Za kalendárny deň sa zúčtuje maximálne cena 24h lístka.
No, spolu s prechodom na platbu kartou pri všetkých dverách by sme malo prejsť na offline podobu so zúčtovaním raz za deň, takže predpokladám, že by to tak malo fungovať...? Niekto nech ma kľudne doplní.
Ja by som si veľmi prial pri platbe kartami (DK, PK) namiesto 24-hodinového lístka, denný limit s automatickým zúčtovaním ex post.
Ale pochybujem, že je teraz čas to niekomu vysvetľovať, obzvlášť poslancom...
Výzva kamarátom a diskutujúcim: ak je niečo, čo by som nemal opomenúť v mojom liste poslancom, prosím dajte vedieť. Chcem ho dnes dokončiť a zaslať
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
henko151
Keď si pozrieš, ale 3, tak skoro vždy je plná aj napriek krátkym intervalom.