Reakcia na: Richard Ščepko #11808:
áno, je to tak, vozidlá s klímou neprejdú popod cestu I.tried. Tak riešenie je jednoduché: zmeniť obehy vozidiel!!! Či ako to mieni dopravca s obejdnávateľom vyriešiť? Nebodaj do CP dajú zmenu trasy na jednom či dvoch spojoch 
Richard Ščepko
Včera vodič upozorňoval cestujúcich na dopytové tlačítka v interiéri. V exteriéri si chvíľku postáli a nakoniec im vodič otvoril. Jednoducho na to v Trenčíne cestujúci nie sú zvyknutí a ani sa im nečudujem. Spomenul som si pred rokmi na cestovanie v Brne, kde postupne hlásili vo vozidlách MHD všetko podstatné. Od nových prestupných uzlov, cez zmenenú tarifu či nové "šalinkarty". Možno by stačilo kultivovane upozorniť cestujúcich, že na vystupovanie/nastupovanie slúžia nazeleno podsvietené tlačítka. Ale to je to najmenej. Zatiaľ v ňom nehlásia ani zastávky.
Dnes v úseku Pod Juhom - Dolný Šianec vodič na dvoch zastávkach otváral 2x, resp. 5x stredné dvere. Bez toho, aby niekto nastúpil/vystúpil. Mal som dojem, akoby mu signalizovalo nezatvorené stredné dvere. Snáď to nebude nič hodné odstavenia vozidla. Zaujal ma však oznam o neprejazdnosti Potočnej ulice. Ako inak, !!!!!!!. V duchu, "čím viac pásikov, tým viac Adidas". Výkričníky jednoducho musia byť. A tak som si opäť spomenul na Brno, resp. DPMB vs. SAD TN
Každopádne klimatizácia bude určite fajn, interiérové osvetlenie tiež zlepšuje dojem pri cestovaní, LCD panel v prednej časti je ťažšie čitateľný, ak sedíte vzadu (čo sa o obrazovkách vo vozidlách DPB alebo v DPMB nedá napísať). Trochu ma prekvapila otvorená kabína pre vodiča. Neviem ako samotní vodiči, ale myslel som, že kontakt s cestujúcim bude viac oddelený. Možno je to len vecou výbavy, netuším. Verím, že bude čo najviac vyťažený a slúžiť tak cestujúcim v meste.
!!!!!!!
Interiér, dopytové tlačítko a tlačítko STOP
Na piaty krát uzatvorené stredné dvere