Ešte sa vrátim k rozkopávke na zastávke Soblahovská (smer centrum).
Komunikoval som s vedúcim Útvaru dopravy ohľadom podkladu, resp. zloženia cementovo - betónového povrchu v zastávkových zálivoch na Soblahovskej. Tvrdil mi, že sa tam ani žiadne železné výstuže nedávali, keďže nie je tam požiadavka na ťah. Vraj je tam potrebná len nosnosť. Tá je podľa neho zabezpečená touto skladbou (zapísal som si to do telefónu pre istotu):
20 cm betónu
15 cm suchého betónu
Podložie zo štrkopiesku
Pred asi 2 týždňami som dal na to oficiálnu požiadavku cez VMČ Stred, keďže trhliny sa objavili aj mimo vyrezanej plochy. Odsledujem si ako bude rozkopávka zrealizovaná. Rozkopávku inak realizuje TVK - porucha vodovodného potrubia. Teraz by tam už ale podľa p. Hartmanna mal ísť železný "rošt".
Komunikoval som s vedúcim Útvaru dopravy ohľadom podkladu, resp. zloženia cementovo - betónového povrchu v zastávkových zálivoch na Soblahovskej. Tvrdil mi, že sa tam ani žiadne železné výstuže nedávali, keďže nie je tam požiadavka na ťah. Vraj je tam potrebná len nosnosť. Tá je podľa neho zabezpečená touto skladbou (zapísal som si to do telefónu pre istotu):
20 cm betónu
15 cm suchého betónu
Podložie zo štrkopiesku
Pred asi 2 týždňami som dal na to oficiálnu požiadavku cez VMČ Stred, keďže trhliny sa objavili aj mimo vyrezanej plochy. Odsledujem si ako bude rozkopávka zrealizovaná. Rozkopávku inak realizuje TVK - porucha vodovodného potrubia. Teraz by tam už ale podľa p. Hartmanna mal ísť železný "rošt".
MA MHD
Zásadne nesúhlasím s tým, že mesto s 25 000 obyvateľmi má byť rado, že tam stoja osobné vlaky. Keď leží na hlavnej trati, nemala by byť odkázaná na pár osobákov so zničeným starými vozňami typu B, ktoré idú mimo špičky raz za dve hodiny. Iste že aj mestá ako Bánovce, ale dokonca mnohokrát väčší Prešov majú horšie spojenie, to tam je to komplikované aj z hľadiska infraštruktúry, polohy a podobne.
Veľmi zjednodušene povedané, v Dubnici stačí iba prehodiť výhybku. A ak by RR stáli v Dubnici, prípadne Bytči, tak rozhodne nevidím dôvod, aby z nich bol REX ? Za to, že budú mať o dve stanice viac a o 3 minúty dlhšiu jazdnú dobu mi to také rozdielne nepríde.
A dlážka nástupíšť v Dubnici dôvodom nezastavovania RR určite NIE JE. Prvé má 250 metrov, druhé viac ako 400, nepoužívané tretie dokonca okolo 450 metrov ?. V minulosti v Dubnici bez problémov stával Šarišan aj s 11 vagónmi ?