Reply on: Kubo 123 #12131:
Píšem už ako verkel dookola, že dopravca odjazdí to, čo dopravca objedná (iba linku 26 si svojvoľne zmení na 27). Iná otázka už je, ako sa dopravca stavia k vozidlám a ich nasadzovaniu, záložným vozom (viď akcia #61), servisu - viď video o tom, ako vyzerajú B952. A potom zase otázka, ako objednávateľ (ne)rieši obnovu vozového parku a či má záujem MHD rozvíjať alebo len míňať na parkovanie a pseudocyklotrasy toľké peniaze, pri ktorých by do MHD mohla pribudnúť celá jedna nosná linka.
Keď tam nepôjde poriadna MHD všetci si kúpia autá.
Jacob
A zároveň keď porovnám MHD z iným väčším mestom a čo i len o trošku viac obyvateľov (taká Žilina cca o 30 000 viac), tak sme na tom strašne zle z intervalmi, aký je najlepší interval 30 min.? To je odporné, už by to chcelo nižší, aj to 30 min. je bohvie na akých linkách, väčšinou je bežný 1 hod., takto nikto nezačne využívať MHD namiesto auta pokiaľ nebude lepší interval a autobusy.
Neverím aj tak, že ak bude tento istý dopravca a bude mať mesto niečo spoločné s MHD tak nikdy nebude hádam ani interval 10 min. na 60% linkách.