Reply on: kvorka #12123:
Chcelo by to do budúcnosti myslieť viac na kĺbové autobusy, ja teraz ako jazdím pravidelne v Žiline v MHD tak zisťujem, že tam aj keď pošlú autobusy kĺbové tak pri vyťaženosti linky do a z Žilinskej univerzity, tak niekedy je riadna plnka, ale potešilo ma, že ráno pred 8:00 chodieva dokonca posilový spoj taký, že ide klasický kĺbový trolejbus a za ním sólo Solaris, dokonca ešte ako posilu chodieva Karosa B 961E zároveň s trolejbusom. Tu je vidieť ten záujem, nie ako u nás kde keď nemôže ísť ráno na linke č. 24 kĺbak tak nech idú dva Crosswaye za sebou alebo aj B952, ale toto sa nikdy nestane, nič také v TN sa ešte nestalo.A zároveň keď porovnám MHD z iným väčším mestom a čo i len o trošku viac obyvateľov (taká Žilina cca o 30 000 viac), tak sme na tom strašne zle z intervalmi, aký je najlepší interval 30 min.? To je odporné, už by to chcelo nižší, aj to 30 min. je bohvie na akých linkách, väčšinou je bežný 1 hod., takto nikto nezačne využívať MHD namiesto auta pokiaľ nebude lepší interval a autobusy.
Neverím aj tak, že ak bude tento istý dopravca a bude mať mesto niečo spoločné s MHD tak nikdy nebude hádam ani interval 10 min. na 60% linkách.
Jacob
Aj včera som išiel linkou č. 22 smer Juh a ako inak poslali B962, to fakt aspoň na sviatok prípadne víkendy nevedia zabezpečiť aby iba Crosswaye jazdili? Zároveň už treba zmeniť SAD-ku, aby cez víkendy nejazdili harmoniky a všetky Citelisy to nie je normálne, keď si myslia, že cez víkend sú asi všetci doma tak sa mýlia. Ak niekto vie dôvod presný dôvod nejazdenia uvedených autobusov tak sa aspoň zasmejem, lebo to rovno nech pri PAD nejazdia cez víkendy nové Crosswaye a ani tie nízkopodlažné, však načo, zbytočné kilometre, nech radšej hnijú na dvore SAD ako Citelisy a harmoniky a ostatné Crosswyaye pre MHD.