Reply on: Michal Mazánik #12114:
A ešte mi povedz akože kde kto videl aby informovali o tomto obmedzení v ten istý deň? Podľa toho na ich stránke ako vidím, článok vydaný 24.10 a obmedzenie v ten istý deň od 12:00 a bohvie či nevydali ten článok len o 8:00 dajme tomu.A to akože mi chce niekto povedať, že o rekonštrukcii vodovodu sa dá zo dňa na deň uskutočniť takáto vec bez plánovania, čo je blbosť, SAD-ka o tomto musela byť predsa informovaná skôr.
Toto je proste večný problém SAD-ky, buď žiadna informovanosť alebo neskorá, a to isté robí aj mesto Trenčín, aj keď deň predtým o nejakom obmedzení dajú oznam je zázrak.
, podobne ako z nasadzovania adekvátneho počtu NP vozov a objednávateľ to toleruje
a aj CP je slušný.

). Kubrá = je frekvencia spojov dostatočná na to, aby tam vôbec jazdili trolejbusy? Boli by cestujúci do Kubrice ochotní si v Kubrej prestúpiť z trolejbusu na autobus? No a nakoniec Zámostie už je rozťahané a teda nevhodné na vedenie trolejbusovej vetvy absolútne.
Michal Mazánik
Linku 23 som nechcel predĺžiť za ušetrené km na Pred poľom, ale k Výstavisku, kde by sa otáčala na parkovisku. Pretože Pod sokolice dnes majú mizernú obsluhu. Zároveň by v preklade s linkou 11 pomáhala jedenástke zvládnuť nápor cestujúcich pri MAXe (ako píše MinoSUN-55), čo by zabezpečilo výrazne lepšiu vyťaženosť linky 23 (keďže 28 vyťažená je, problém 23 je zrejme v krátkej trase, ľudia chcú ísť ďalej, ako na stanicu).
Ohľadom linky 6 do Opatovej som to myslel tak, že tieto zachádzky zrušiť úplne a ukončiť obsluhu zastávok Opatová, nadjazd a Opatová, družstvo. S výnimkou ranného školského som sa viezol všetkými a VŽDY som tam išiel jediný.
Ranný školský spoj úplne dostatočne nahrádzajú dva spoje linky 4 z Nivy (približne 200 metrov od družstva) a ranný vlak o 7:15, ktorý stojí 75 metrov od družstva (pozn. vlak ide rovnako ako spoj linky 6 do Zlatoviec), na ktorom majú študenti aj bezplatnú prepravu.