Reply on: MA MHD #8056:
dnes je osmička nosná linka (aj keď je len torzom bývalej osmičky), jej zrušenie by prichádzalo do úvahy len za podmienky predĺženia linky 22/23 na Sihoť. Minule som prepočítaval km a vyšlo mi, že ak by sa predĺžila linka 22 a 23 až na Sihoť, tak by bolo možné osmičku naozaj zrušiť. Inak ťažko. K tej dvojke: áno, víkendy ale aj večerné spoje sú prázdne, no spoje medzi 13:30 a 16:00 sú plné, ale s 24 sa to nedá porovnať - tá chodí ozaj parádne vyťažená, kĺbak by sa tam popoludní veru šikol.
Nebláznite, kedy vidím dvojku, vtedy prázdna. Skôr by stálo za zmienku možno aj celodenne, resp. od 5:25 do 20:50 nasadiť kĺbák na linku 24 ktorá je veľmi "prosperujúca" čo sledujem keď ju vidím. Dokonca možno zredukovať linku 2 a na úkor nej posilniť linku 24 na pravidelný interval 40 min. od 8:00 do 20:00 s tým že linky 2 a 28 by mohli jazdiť každých 80 min. a spraviť spolu s 24kou pravidelný interval 20 min. Sihoť-stanica-nemocnica.
Teda pokiaľ by "vstala z mŕtvych". Len či by nemala problém s otáčaním pri Laugaríciu.
linka10
Párna hodina zo Sihote mimo špičky: 00(linka 28) 20(linka 24) 40(linka 2)
Nepárna hodina zo Sihote: 00(linka 24) 20(linka28) 40(linka24)
Párna hodina zo stanice smer Východná mimo špičky tým pádom: 11(linka 28) 51(linka 23 -> krásny prípoj z vlaku od ZA)
Nepárna hodina zo stanice smer Východná: 31(linka 28 -> krásny prípoj z vlaku od BA)
To je len taký príklad, samozrejme musel by sa brať ohľad na začiatky a konce prac. zmien v Laugariciu a Tescu a ranná špička by mohla byť ponechaná ako v súčasnosti, rozbehnúť by sa to mohlo až o tej 8:00. A takisto by aj Východna v doobedňajších hodinách získala "štýl"