Reply on: MA MHD #8034:
Prepac, ale ked sa priblizim k obrubniku za stlpom, tak potom funkcia kasselskeho obrubnika je zbytocna, pretoze budu len predne dvere priblizene a stredne a zadne budu oddialene od obrubnika. Pokial chcem celym vozom zastavit k obrubniku, musim ist od polovice zastavky okolo obrubnika (alebo sa on opierat). Kvorka : Citelis ma ten isty problem, v zrkadle nie je vidiet cez ten stlp, ale inak by problem nemal mat. Urcite nechyti bok vozu a ani spodok vozu. Je tam tiez zopar cm rezerva. Krasne to sedi.
Nebláznite, kedy vidím dvojku, vtedy prázdna. Skôr by stálo za zmienku možno aj celodenne, resp. od 5:25 do 20:50 nasadiť kĺbák na linku 24 ktorá je veľmi "prosperujúca" čo sledujem keď ju vidím. Dokonca možno zredukovať linku 2 a na úkor nej posilniť linku 24 na pravidelný interval 40 min. od 8:00 do 20:00 s tým že linky 2 a 28 by mohli jazdiť každých 80 min. a spraviť spolu s 24kou pravidelný interval 20 min. Sihoť-stanica-nemocnica.
Teda pokiaľ by "vstala z mŕtvych". Len či by nemala problém s otáčaním pri Laugaríciu.
draxter