Reply on: MA MHD #8034:
Prepac, ale ked sa priblizim k obrubniku za stlpom, tak potom funkcia kasselskeho obrubnika je zbytocna, pretoze budu len predne dvere priblizene a stredne a zadne budu oddialene od obrubnika. Pokial chcem celym vozom zastavit k obrubniku, musim ist od polovice zastavky okolo obrubnika (alebo sa on opierat). Kvorka : Citelis ma ten isty problem, v zrkadle nie je vidiet cez ten stlp, ale inak by problem nemal mat. Urcite nechyti bok vozu a ani spodok vozu. Je tam tiez zopar cm rezerva. Krasne to sedi.
Nebláznite, kedy vidím dvojku, vtedy prázdna. Skôr by stálo za zmienku možno aj celodenne, resp. od 5:25 do 20:50 nasadiť kĺbák na linku 24 ktorá je veľmi "prosperujúca" čo sledujem keď ju vidím. Dokonca možno zredukovať linku 2 a na úkor nej posilniť linku 24 na pravidelný interval 40 min. od 8:00 do 20:00 s tým že linky 2 a 28 by mohli jazdiť každých 80 min. a spraviť spolu s 24kou pravidelný interval 20 min. Sihoť-stanica-nemocnica.
Teda pokiaľ by "vstala z mŕtvych". Len či by nemala problém s otáčaním pri Laugaríciu.
MA MHD
Rovnako by bolo super tak ako píšeš rozšíriť zástavky na znamenie , napríklad zástavky L. Stárka - Piešťanská , pošta - Dlhé hony - Inovecká. A v rekonštrukcií samozrejme treba pokračovať!
Dovolím si pridať ešte jeden návrh:
-Automaty na cestovné lístky, nemyslím tie pre MHD aj PAL ale automaty iba pre MHD tak ako v Žiline tam to majú naozaj dobre spravené. Podľa mňa by to pomohlo urýchliť nástup hlavne počas špičky keď si veľa ľudí kupuje lístok u vodiča vozidlo mešká. Takto by bolo možné kúpiť si lístok v automate a vo vozidle si ho len označiť.
Výhody:
-zrýchlenie a presnejšie odchody spojov MHD
-vodiči by mali pokoj od cestujúcich (u vodiča len doplnkový predaj)
-cestujúci by nemali nervy z niekedy nepríjemných vodičov
-nástup tromi a kĺbových 4 dverami
-lepšie rozdelenie lískov na viac typov (neprestupný , prestupný 30 alebo 60 min , turistický a pod.)
Ako som písal ... treba sa inšpirovať MHD v Žiline ...