Čo sa L1 týka, aby sa obmedzili zmätočné nástupy:
Autobusová stanica - MB - GS (nový označník v mieste konečnej?) - Saratovská
v opačnom smere je to v podstate jedno:
Saratovská - MB - GS - MB - Autobusová stanica
prípadne
Saratovská - GS - MB - Autobusová stanica
Každopádne, čím viac nad tým rozmýšľam, stále dôjdem k záveru, že niektorí ľudia i tak nastúpia zle, prípadne budú čakať v opačnom smere. Určite by som však nechal MB pri Kyjevskej pre oba smery, kvôli lepšej dostupnosti Južanky.
Autobusová stanica - MB - GS (nový označník v mieste konečnej?) - Saratovská
v opačnom smere je to v podstate jedno:
Saratovská - MB - GS - MB - Autobusová stanica
prípadne
Saratovská - GS - MB - Autobusová stanica
Každopádne, čím viac nad tým rozmýšľam, stále dôjdem k záveru, že niektorí ľudia i tak nastúpia zle, prípadne budú čakať v opačnom smere. Určite by som však nechal MB pri Kyjevskej pre oba smery, kvôli lepšej dostupnosti Južanky.
Michal Mazánik
Inovecká a Soblahovská sú za mňa osobne miesta, ktoré by si revolúciu zastávok nezaslúžili. Vysvetlím svoj pohľad. Ak sa nemýlim, v jednom z prvotných návrhov v roku 2016 sa počítalo so zrušením zastávky Inovecká smer Juh. Komu by ale toto opatrenie pomohlo? Ľudia z husto osídlených ulíc s IBV v okolí Družstevnej či Slnečného námestia by zbytočne museli domov šľapať od OBI alebo z Inoveckej, stred. Ľudia z Juhu by ušetrili pár sekúnd, ktoré by následne v špičke aj tak hneď stratili v kolóne na ulici Ku štvrtiam.
Áno, MHD treba zrýchliť, lenže existujú aj efektívnejšie spôsoby - obmedzenie predaja CL u vodiča, plošné zastávky na znamenie atď. Napríklad 2-3 minútový pobyt linky 1 kvôli predaju lístkov na stanici a následné meškanie je za mňa väčší problém než pár sekundové zastavenie na Inoveckej na výstup cestujúcich.
Čo sa týka komunikácie zmien, heslá o 5 minútových, resp. 10 minútových intervaloch na sídliskách neboli zvolené náhodne. Juh a Sihoť získajú dokonalú 5-minútovku v špičke, bez medzier, ktoré sa v súčasnosti vyskytujú. Desaťminútovka bude rozšírená z dopoludňajšieho sedla aj na podvečerné a víkendové hodiny (s výnimkou okrajových časov).