Reply on: theo #13694:
Saratovská bude mať dve linky s intervalom 30' špička, 60' sedlo, plus vložené jednotky a spoje P5, čo znamená 6 spojov v rannej špičke, následne 4 spoje v sedle a neskôr 5 spojov v poobednej špičke. Východná bude mať 4 spoje ráno, následne 2 spoje v sedle a neskôr 2 spoje v poobednej špičke, čo zohľadňuje to, že na celej vetve žije menej obyvateľov a poobede je to z kopca. Ten rozdiel tak nie je tak výrazný.A už len tak všeobecne: nech by sa urobilo čokoľvek, vždy schytáme nejaký hejt, líšilo by sa to len v tom, že od koho. Ak by nejazdili klbáky aj počas víkendov a všetkých päť, schytáme hejt od diskutujúcich. Ak by jazdili klbáky aj počas víkendov a všetkých päť, schytáme zase hejt od vodičov, ktorí nechcú jazdiť 24. No kam inam s klbákmi, keď je tá linka bezkonkurenčne najplnšia?
Michal Mazánik
Áno, nie je umenie vyškrtať linky. Len by som rád pripomenul, že v novej koncepcii popri škrtaní liniek stále zachovávame a ešte oproti súčasnosti zlepšujeme pokrytie územia MHD. To by len pri jednoduchom "vyškrtnutí" linky 12 nebolo možné.
Čo sa týka časti "skutek utek" - upresním, že s výnimkou zastávky Brnianska pri PTA sú už dlhé roky zrealizované všetky zastávky MHD, s ktorými počítal cestovný poriadok z roku 2016 v podobe, v akej ho schválilo MsZ. Zámostie nebolo dočasné, lebo otoč, pretože už v roku 2017 bola upravená komunikácia pri KD Zlatovce tak, aby sa tam mohli otáčať autobusy.