Jediný CP z r. 1978 a pri jedinej linke - č. 1 udáva zastávku JUH - stred. Ale ani od pamätníkov som o nej nikdy nepočul, len z tohto CP.
Chvála Bohu že návrh nepočíta jazdenie aj na Juhu po uličkách (toho som sa v tomto prípade bál)
Ak mi autobus vlezie až do pivnice a tam zhúkne, budem zlý. Radšej si k nemu nejaký ten meter dôjdem.
Ale ani za takúto zastávku príliš nie som.
V ZA zvládli krásne v r. 1988 zjednodušenie siete a odstránenie zastávok ktoré boli blízko od seba. Mne sa toto zdá krok späť.
Nie že by som bol konzervatívny, práve naopak.
Zastávky Žilinská a Opatovská sú od seba 180 metrov.
Organizácia zastávok na Soblahovskej a Inoveckej by si tiež zaslúžila revolúciu, sú proste blízko. Hovoril som o tom ale sliby, chyby...
Zastávky už sú vybudované. Radšej mohlo byť 6 priestrannejších ako 10 krátkych kde sa nezmestia 2 autobusy ktoré sa ani nerozbehnú a znovu stoja.
Chvála Bohu že návrh nepočíta jazdenie aj na Juhu po uličkách (toho som sa v tomto prípade bál)

Ak mi autobus vlezie až do pivnice a tam zhúkne, budem zlý. Radšej si k nemu nejaký ten meter dôjdem.
Ale ani za takúto zastávku príliš nie som.
V ZA zvládli krásne v r. 1988 zjednodušenie siete a odstránenie zastávok ktoré boli blízko od seba. Mne sa toto zdá krok späť.
Nie že by som bol konzervatívny, práve naopak.
Zastávky Žilinská a Opatovská sú od seba 180 metrov.
Organizácia zastávok na Soblahovskej a Inoveckej by si tiež zaslúžila revolúciu, sú proste blízko. Hovoril som o tom ale sliby, chyby...
Zastávky už sú vybudované. Radšej mohlo byť 6 priestrannejších ako 10 krátkych kde sa nezmestia 2 autobusy ktoré sa ani nerozbehnú a znovu stoja.
TomoSK
A už len tak všeobecne: nech by sa urobilo čokoľvek, vždy schytáme nejaký hejt, líšilo by sa to len v tom, že od koho. Ak by nejazdili klbáky aj počas víkendov a všetkých päť, schytáme hejt od diskutujúcich. Ak by jazdili klbáky aj počas víkendov a všetkých päť, schytáme zase hejt od vodičov, ktorí nechcú jazdiť 24. No kam inam s klbákmi, keď je tá linka bezkonkurenčne najplnšia?