Reply on: draxter #11575:
Norma STN 73 6425 neviem ako dnes ale podla titulky bola v case vydania zavazna teda v roku 1994. Ci sa to zmenilo neviem, nepouzivam ju lebo s dopravnymi stavbami neprichadzam casto do styku. Osobne som si ju len pred par mesiacmi z vlastneho zaujmu celu prestudoval. Len pre zaujimavost vtedy ma zaujimali najazdy do zastaviek. A pri citani ma napadlo ze v roku 1994 sa moc neriesila bezbarierova doprava a veci ako nizkopodlazne autobusy a kasselske obrubniky nikto nepoznal. Teda mozno iba ty scestovanejsi, ale neviem ako boli v tom roku rozsirene nizkopodlazne autobusy vo svete.
vlado54
Zároveň si myslím, že na tej komunikácii je vhodnejšia zastávka v jazdnom pruhu podľa mňa vôbec nie je tak frekventovaná ako ulica Soblahovská. Síce v tomto riešení bez premiestnenia k ZŠ asi to nie je možné.
A ešte detail dĺžka zastávky je cca 18-19m na druhej strane podľa súčasného CP odchod liniek 5,28 smer centrum od 14 do 17 presne v 32 minute. Ok presne na minútu ešte linky v TN nepremávajú ale drobná argumentácie prečo nie 25m
TN reálie sú také, že aj na menej významnej zastávke (myslím mimo centrum) bude dochádzať k zhluku autobusov lebo tam nie je jedna linka na zastávku ako napr. v BA. Tak si dávam otázku ako najlepšie riešiť také zastávky , lebo pre druhý autobus ak je dlhá len 19m je už tá bezbarierovosť neriešená.