ano, uznavam ze posledny prispevok nebol az tak technicky moc odborny, to som aj napisal, takisto som tam odbocil z temy, to som tiez napisal, ale zjavne to na ten tvoj hejtersko-pozersky hnoj nema. Co ma s tym watergate? Presne to som napisal v tom prispevku, neviem ci nevies citat, jasne som sa tam vyjadril ze odvtedy je nastrbena dovera vyrobcov(to NIE JE moj dohad), takze s tym to podla mna s tym suvisi(toto JE moja domienka). A akoze ake kecy? O tom servise? Ved to je vseobecne znamy fakt ktory aj sam vyrobca prizna - to opat nemam z mojej hlavy. To ze som videl zahnojene vnutra motorov...prepac ze nemam spickovu dielnu ale som garazovy opravar vrakov. Ja som nikde nenapisal ze auta nevydrzia, naznacil som iba ze starostlivost o MOTOR suvisi s tym aky najazd vydrzi, tot vsjo.
Evidentne si to cele necital, bud si nemal chut, alebo ta taketo zmixovane fakty a domienky piate cez deviate nezaujimaju, len potom skutocne nerozumiem preco to komentujes. A navyse nie normalne, ale utocne, hejtersky(pouzivam tvoje slovo) a arogantne. Nikde nehejtujem Tector, pisal som ze nakup busu s Tectorom zdovodneny krystalizaciou AdBlue je nespravny(podla mna). Doprdele ved som to tam jasne a zretelne napisal, ty si to vazne necital, namiesto toho vseobecne kecy " co tolko hejtujete Tectory, ved budte radi ze sa na niecom modernom vozite " ... omg
Evidentne si to cele necital, bud si nemal chut, alebo ta taketo zmixovane fakty a domienky piate cez deviate nezaujimaju, len potom skutocne nerozumiem preco to komentujes. A navyse nie normalne, ale utocne, hejtersky(pouzivam tvoje slovo) a arogantne. Nikde nehejtujem Tector, pisal som ze nakup busu s Tectorom zdovodneny krystalizaciou AdBlue je nespravny(podla mna). Doprdele ved som to tam jasne a zretelne napisal, ty si to vazne necital, namiesto toho vseobecne kecy " co tolko hejtujete Tectory, ved budte radi ze sa na niecom modernom vozite " ... omg
Ukaze sa potom aj ci to vsetko malo vyznam a ci bude teoria s praxou ruka v ruke,co mne doposial malokedy takto ulahodilo.Ale treba byt optimista a verit ze uz s vyvojom a dobou aj v Nizkom Cle pokrocili,ze uz nebudu az take problemy ako zo zaciatku,i ked tie autobusy sa skladaju a stale sa nieco vyskytuje ...Dalsia vec je ze nasa dielna je zvyknuta opravovat tieto tipy vozidiel,preto by asi Urbanway az tak nevyhovoval. Inak ked to tak citam,teba je skoda za volantom,lepsi by si bol na technickom useku ;)Popremyslaj do buducna nad tym!
Ale vazne,nechajte teoriu,to je polovica uspechu,pockame si na ten zazrak a uvidime,chvalabohu bude jeden v tomto pripade a potom sa uvdi ci sa bude v takom duchu pokracovat alebo nie...
s dverami tuším problém nemáme tie sú v poriadku všetky. STK na tretí pokus to je hrôza, a zle brzdy, práve autobus by mal mať veľmi kvalitné oproti autu, ako napríklad autoškoly tie tiež majú brzy iné ako obyčajné auta, o dosť citlivejšie a silnejšie.
tomas153cv
Tymto vsetkym som nechcel urazit ziadneho vodica, ci uz autobusu, auta, vzducholode alebo hocicoho, aj ked to tak mozno vyznelo(bol som na to upozorneny). Vazim si tu robotu jr to zodpovedna a namahava praca. Takisto som sa nechcel hadat iba otvorit debatu. Pretoze podla mna to co ste tu napisali nieje obhajoba preco kupit Tector, skor mi to pride ako vyhovaranie preco nekupit Cursor. Ked niekto nakresli diagram a nepozna otackovu charakteristiku motora a donho zakresli priamku s pomenovanim " optimalne otacky pre vhodny krutak, vykon a spotrebu...zacinam mat pocit ze vlastne vodic je ten posledny co vie ze co je prenho dobre. Podla mna ked ide voz do kopca, diagram sa sice nemeni ale meni sa ta priamka "3v1" cize ano, zasa je to o spotrebe. Ak ste to mysleli ako priklad ze co to vlastne je, v tom pripade sa ospravedlnujem, ak ste to mysleli konkretne nieje to celkom spravne. Nechcem tu zbytocne pisat o hovadinach, zmysel to aj tak nema. Mam pocit ze Marekove " nech to ide do kopca s klimou " rozmyslanie uplbe bohato staci a viac netreba
P.S.: tento prispevok nebol uplne odborny ale snad ma nejaku vypovednu hodnotu