Nejaké novšie informácie:
1. Zastávka pri nemocnici sa tento rok (s vysokou pravdepodobnosťou) robiť nebude
2. Prikladám spracovaný projekt na Dlhých Honoch (pri Smažienke). Do .pdf súboru som len tak zapísal polohu Smažienky (viem, písmo nič moc).
1. Zastávka pri nemocnici sa tento rok (s vysokou pravdepodobnosťou) robiť nebude
2. Prikladám spracovaný projekt na Dlhých Honoch (pri Smažienke). Do .pdf súboru som len tak zapísal polohu Smažienky (viem, písmo nič moc).
JurajZaTn
Mimo rozsah prace vsak je skutocnost, ze spotreba nafty (nie AdBlue) nie je ani linearne rastuca, ani vylucne rastuco progresivna v celom rozsahu otacok, ale ma lokalne minimum omnoho vyssie ako minimalne otacky. Teda ze neplatia skusenosti "starych skusenych" vodicov, ze cim nizsie otacky, tym mensia spotreba nafty. Spotreba znizovanim otacok klesa, ale len po urcitu hranicu, dalsim znizovanim otacok k minimalnym sa spotreba opat zvysuje. Preto treba skolenia vykonavat, aby vodici vedeli, pri akych otackach je spotreba nafty minimalna.
Prikladam pozadovane strany o ludskom ciniteli.
a
b
c
d
e