Reply on: JurajZaTn #11517:
wow,naparadu,chvalim!!! A tak potom dobre,otestujeme,uvidime Fakt je ze ta kristalizacia robi neplechu!!! Ako mne toto na B952e nechyba Ale uz by som bral maksi a automat veru....nuz...Dakujem za optimisticku spravicku!
JurajZaTn
Igor, ako priklad ti uvadzam nepolozenu otazku, ktoru nielenze nikto nepolozil, ale ani nikto nevysvetlil napriek tomu, ze o nej diskutuje vela prispievatelov iMHD a vysvetlit by ju mohli ludia, ktori sa tohoto pre Trencin "umrtvovacieho" procesu zucastnili a aj v nom hlasovali.
-------------------------------------
dragster #11447 pise:
"Obnova by mala byť systematická: každý rok 2-3 vozy a nie ako teraz, že sa kúpilo 5-6-5 vozov a potom 6 rokov nič, to je amaterizmus, lebo zase sa tie vozy budú vyraďovať približne naraz a zase bude treba skokovo obnovovať vozový park.
Takže jednoznačne miesto 952 postupne komplet NP vozy, pričom ideálne by to bolo takto:
- každý rok 2 nové sólo vozidlá
- každý druhý rok ešte jedno sólo vozidlo
- každý tretí rok jedno kĺbové vozidlo
Pri počte 41 vozov (stačilo by 40, ako po zmene CP v roku 2016, keby sa to potom zase nenechalo "samospádom" a to ušetrené vozidlo je zase nazad), by to znamenalo, že za 12 rokov je obnovených 80% vozového parku."
(Tu musim napisat, ze presne tento nazor mali a maju aj ludia zo SAD TN. Orientacne to vychadza priemerne rocne 4 nove autobusy az do r. 2022. Na rokovani jednej komisie, ktorej sa pravidelne zucastnuje aj tunajsi miestny prispievatel sme za SAD dna 19.1.2017 predlozili niekolko modelov kalkulacie systematickej obnovy vozidiel.)
------------------------------------
Richard Scepko, #11418
K téme zhoreného Crossway:
"Touto cestou si Vás dovoľujeme informovať o plánovanom uzatvorení dodatku č. 17 k Zmluve o spolupráci pri zabezpečovaní dopravy a o výkone vo verejnom záujme v mestskej autobusovej doprave na území mesta Trenčín a v súvisiacich oblastiach (ďalej len „Zmluva“) uzatvorenej so spoločnosťou Slovenská autobusová doprava Trenčín, akciová spoločnosť (ďalej len „Dopravca“).
Uzatvorenie tohto dodatku je výsledkom postupu podľa ustanovenia časti B čl. VI bod 8 Zmluvy (doplnené dodatkom č. 12 schváleným MSZ dňa 10.05.2017), podľa ktorého v prípade, ak predpokladaná cena strednodobej opravy presiahne 20.000,- € má mesto možnosť požadovať od Dopravcu do 15 dní odo dňa oznámenia ceny opravy predloženie iných alternatívnych možností riešenia tejto situácie, najmä kúpa nového autobusu, kúpa ojazdeného autobusu, operatívny leasing a pod. a k takto predloženým alternatívnym riešeniam je povinné vyjadriť sa a zvoliť spôsob riešenia do 15 pracovných dní."
(Tu sa pise iba o obnove v super-vynimocnych pripadoch - ak dojde k poziaru vozidla, havarii s totalnou skodou alebo k nehospodarnej oprave nad 20tis. €.)
-------------------------------------
Cely text je verejne dostupny tu:
https://trencin.sk/wp-content/uploads/2018/04/bod-10_Dodatok-%C4%8D.-12-SAD.pdf
Nechyba nieco? Nieco velmi dolezite? Nechyba systematicka obnova vozidiel ako ju popisuje draxter? Preco neexistuje? Lebo existuju ludia, ktori sa na tej komisii 19.1.2017 zucastnili a zatial nam nepovedali, co sa tam vtedy udialo a ako vtedy hlasovali... Ja som na tej komisii osobne bol a viem. No mne neprislucha informovat verejnost o vysledkoch, no oficialne verejne dostupne materialy chvalabohu existuju na webe.
Tu je zapis z prvej casti:
https://trencin.sk/wp-content/uploads/2018/03/z%C3%A1pisnica-fmk__19012017.pdf
A tu vysledny text vratane jednomyselneho hlasovania.
https://trencin.sk/wp-content/uploads/2018/03/z%C3%A1pisnica-fmk__z9.2.2017.pdf
Zaver: systematicka obnova vozidiel ....., lebo 2022. Takze tak, Igor. Nie SADka...