Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #11231:
Práve som písal na BL fórum ohľadne linky 63, tam je 40 jazda a 20 pauza... keby bola 40 jazda a 5 pauza, dali by sa ušetriť dva vozy a traja ľudia...
Reply on: Ričard #11228:
Nie tak dávno v Košiciach na nočných linkách fungoval režim 45 jazdy, 45 prestávka... ?
Reply on: Ričard #11228:
Lepšie ako keby nebola tá nočná linka, a ako už nižšie bolo spomenuté, vodič potrebuje predsa prestávku, a či tam nechodí na tej linke aj vodič čo jazdí aj cez deň, ten si už na 100% potrebuje oddýchnuť, ale ťažko povedať osobne som ešte nikdy nešiel touto linkou.
Reply on: Ričard #11228:
Ako vidíš nežartujeme. 25 minútová prestávka sa cez noc hodí, veď ten vodič nemôže 5 hodín jazdiť v kuse dookola. Keď si v Považskej môžu dovoliť celotýždňovú premávku tak si myslím že by sa to dalo aj u nás ten 1 spoj. i keď neviem ako je vyťažená, keďže som ňou nildy nešiel.
Vy asi musíte s vašou nočnou linkou žartovať... 35 minút ide a 25 stojí?
Reply on: PtrkHrnk #11225:
Netušíme,ako je takáto situácia ošetrená,ale zjavne nijako,keď takýto list smeruje na mesto. Ale aspoň sa o Tom dá diskutovať a zhrniem to takto:
Ja by som opravil #13, ak kúpa nového,tak jedine Urban. Stop opravám 952,skôr uvažovať nad kúpou nového klbaky,miesto 961,ktoré to majú za pár. A hlavne už vypísať súťaž na dopravcu! Ak šetríme,potom oprava je najlepšia forma,vždy lepšia než generálka ktorejkoľvek 952.
Reply on: PtrkHrnk #11225:
Ako vidíš asi nie. SADka chce regionálny autobus (IVECO CROSSWAY LINE)a mesto normálny celonízkopodlažný hybrid alebo diesel(IVECO URBANWAY HYBRID/DIESEL). A ktomu chce SADka vraziť peniaze do karós čiže podľa mňa do luftu
.?
Dobre tu čítam, že mesto sa dohaduje so súkromným dopravcom aký model autobusu kúpiť, čo sa preplatí a čo nie? Naozaj na to nemáme žiadnu zmluvu, podmienky či štandardy?
Ja som za opravu,prakticky je to za cca 15tis slušný voz.zato tie opravy b952 sú naprosto neefektívne. Dávať 150.000 za jeden novy voz mi príde bez dohody ohľadne jeho prenechania víťazovi plánovaného obstarávania za nevhodné. Som za systematickú obnovu, výlučne LF busmi,pričom odíde 4z5 harmoník!
Reply on: ajjo #11222:
Elektrina lacná, ale nech si pozrú koľko je obstarávacia cena takého elektrobusu ☺

Aj jeho ekonomická prevádzka koľko ich bude stáť, to nie je len tak že hurá kúpme elektrobus lebo elektrina je lacná.
Reply on: Dispecer #11221:
Aj ja môžem potvrdiť že SADKA sa zaujíma o elektrobusy (bolo to v jednej reporáži regionálnych internetových novín) ale nie kvôli tomu že je to ekologické ale že je elektrina lacnejšia. Blbé je že SADka chce taký ktorý má dojazd (taký ešte asi nieje) aby nemusela budovať vela dobíjacích staníc.
Reply on: S499.1023 #11220:
Zase si domýšľaš čo som nepovedal... ?

Netvrdím, že sa to bude zajtra/pozajtra/hockedy kupovať, len že sa o to v SAD TN asi zaujímajú. Bodka. Nič viac, nič menej.
Reply on: Dispecer #11216:
Vieš, že ma VÔBEC neprekvapuje, že J.P. sa zaujíma o také veci? Však je to aj šotouš. Ale to, že je vedúcim diplomky na túto tému určite neznamená, že sa to zajtra bude kupovať. A aké ďalšie elektrobusy, keď SAD TN chce resuscitovať B 952?
Elektrobusy sú bez nejakých fondov "peniaze proste sú" ešte na 5 - 10 rokov mŕtva téma.
Reply on: ajjo #11218:
Každopádne si musíme počkať na to zasadanie komisie (4.4.) sám som zvedavý čo sa teda spraví
Podľa mňa by sa mal keď tak kúpiť URBANWAY a to na naftu 12 m alebo HYBRID a ten 10,5m CNG po čase hučia a elektrobus len v prípade že sa budú dokupovávať. Ak teda nemáme peniaze (neviem či áno alebo nie)na URBANWAYE logickým riešením by bola SORka ale to len v krajných prípadoch.
Reply on: Dispecer #11216:
Ale, aby bolo jasno (neviem, či to z #11205 bolo), tiež by som v tomto prípade radšej uprednostnil nákup naftového LF autobusu pred elektrickým LF autobusom... ?
Reply on: S499.1023 #11207:
Prečo? Nikde netvrdím, že by mal byť jediný vo vozidlovom parku, kľudne môžu čoskoro kúpiť ďalšie, ak by chceli (resp. ich mesto donútilo)... ? Podľa mňa je to lepší nápad ako rekonštruovať B 952E / B 961E z rokov 2005 a 2006, ktoré sú už na hranici svojej životnosti.

Mimochodom, v SAD TN sa už zjavne nákupom elektrobusu zaujímajú - momentálne sa na ŽU robí diplomka na túto tému, pričom vedúci práce je sám J. P.
Reply on: Jacob #11211:
Úplne súhlasím, a na tom sa zhodneme všetci-IVECO CROSSWAY LINE sa do MHD nehodí. Myslím si že elektrobus by nemusel byť až taký zlý keby mesto plánovalo nakupovať elektrobusy nadalej. A vrážať peniaze do karós sa určite neoplatí.
Reply on: kvorka #11213:
tak ja by som za Corssway dal 15tis ak to nejako tak vyjde. Na nový nemáne, ale opraviť taký, čo by pojazdil ešte 7 rokov je fajn, nie opravovať B952. Koľko stojí oprava jednej B952? Potom radšej poslať opraviť #13 miesto jednej plánovanej B952!!!
Reply on: Jacob #11212:
tak po tejto informácii ešte niekto pochybuje o tom, že to treba opraviť? cca 10.000 EUR (možno niečo viac) a je tu autobus. Nový bude stáť 120.000 EUR a viac.

Pri tom zlomku spojov, ktorý je uvádzaný ako garantovaný, nechápem vôbec, ako môže prísť B952 ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.